نقش زن در مدیریت اجرایی


نقش زن در مدیریت اجرایی

دو هفته نامه 'گرامی'که به تازگی به جرگه مطبوعات چهارمحال و بختیاری پیوسته است، در شماره دوم این نشریه در مطلبی با عنوان 'نقش زن در مدیریت اجرایی' به قلم فرانک کبیری به بررسی این موضوع پرداخته است.

در بخش هایی از این مطلب آمده است: متاسفانه جامعه ما از 2 جهت دچار افراط و تفریط دچار آسیب شده است. بانوان برای تحقق پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه های اجتماعی، سیاسی، مذهبی و غیره دوش به دوش مردان شرکت فعالانه و انکارناپذیر داشتند و در قانون اساسی هم به آن اشاره شده و پس از به ثمر رسیدن انقلاب همگان به این امر معترف بودند اما پس از اندک زمانی گفتند حال بانوان رسالت خود را انجام داده اند بهتر است به خانه بروند و کار را به مردان بسپارند و این تفکر، سیاست مردانه بود لیکن امام خمینی(ره) وارد عمل شدند و خیلی جدی برخورد کردند.
در حال حاضر روند فزاینده بانوان در عرصه های مختلف علمی، هنری و سایر حوزه ها انکارناپذیر است.
در سطح ملی و در استان چهارمحال و بختیاری نیز بانوان موفق کم نیستند . یکی از ایشان شاعره ای است به نام 'خان' که تخلصش خانم کوچک بوده و نسبش به محیطی بیگ سردار نادرشاه افشار می رسد.
گزارشی از بمباران شهرکرد در سال 66، بمباران بام ایران از نگاه دوربین، آشنایی بیشتر مردم با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شهرکرد و حقوق شهروندی از دیگر مطالب تولیدی این شماره از دو هفته نامه گرامی به صاحب امتیازی ملک محمد زمانی از پیشکسوتان عرصه روزنامه نگاری چهارمحال و بختیاری است.
7363/6021

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان