نگاهی به کلید جالب کونیگ‌زگ جسکو


نگاهی به کلید جالب کونیگ‌زگ جسکو

با سر و صدایی که در نمایشگاه ژنو 2019 برپا بود، برخی رویدادها از نظرها پنهان ماند. یکی از این چیزها کلید هایپرکار جدید کونیگ زگ جسکو است. البته که این کلید تنها یک قطعه‌ی پیش پا افتاده برای باز و بسته کردن درب‌ها نبوده و عملکردهای دیگری هم دارد. یکی از این عملکردها باز... The post نگاهی به کلید جالب کونیگ‌زگ جسکو appeared first on مجله پدال.

با سر و صدایی که در نمایشگاه ژنو 2019 برپا بود، برخی رویدادها از نظرها پنهان ماند. یکی از این چیزها کلید هایپرکار جدید کونیگ زگ جسکو است.

نگاهی به کلید جالب کونیگ‌زگ جسکو
البته که این کلید تنها یک قطعه‌ی پیش پا افتاده برای باز و بسته کردن درب‌ها نبوده و عملکردهای دیگری هم دارد. یکی از این عملکردها باز و بسته کردن خودکار درب‌ها، صندوق و پوشش پیشرانه است که ورود و خروج بدون لمس را برای مالک مهیا می‌کند.

نگاهی به کلید جالب کونیگ‌زگ جسکو
فشار دادن دکمه‌ها همچنین آسیبی به رنگ گران‌بهای آن نخواهد زد زیرا جسکو حسگرهایی دارد که از باز شدن درب‌ها در صورت تشخیص یک مانع جلوگیری می‌کند.

کونیگ زگ می‌داند افرادی که جسکو را می‌خرند خواهان نمایش ویژگی‌های ناب آن هستند. به همین خاطر سوئدی‌ها دکمه‌ی گوست (روح) را روی کلید تعبیه کرده‌اند که اگر فشار داده شود تمامی پانل‌های قابل حرکت خودرو فعال می‌شوند.

نگاهی به کلید جالب کونیگ‌زگ جسکو
تنها 125 دستگاه از این هایپرکار فوق‌العاده ساخته خواهد شد و گفته شده بهای هریک حداقل 3 میلیون دلار خواهد بود.

نگاهی به کلید جالب کونیگ‌زگ جسکو
نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری توئین توربو با قدرت 1600 اسب بخار و گشتاور 1500 نیوتون متر است. این قدرت با استفاده از سوخت E85 به دست می‌آید اما در صورت استفاده از سوخت بنزین بدون سرب با اکتان 95، خروجی پیشرانه به 1280 اسب بخار کاهش خواهد یافت.

کونیگ زگ همچنین نسخه‌ی دیگری از جسکو با داون فورس بیشتر را خواهد ساخت که با استفاده از آن به دنبال شکستن مرز سرعت 483 کیلومتر در ساعت است.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید