دشمنان توطئه های زیادی علیه انقلاب انجام دادند


دشمنان توطئه های زیادی علیه انقلاب انجام دادند

همدان - ایرنا - رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: دشمنان نظام در طول 40 سال عمر پر برکت انقلاب توطیه های زیادی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در آیین پیش از خطبه های نماز جمعه همدان افزود: با پیروزی انقلاب، دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را بر کشور تحمیل کردند و کودتای پایگاه نوژه و انواع توطئه ها را علیه ایران انجام دادند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: اما با همه این توطئه ها و حوادثی که با دست دشمنان به وجود آمد 40 سال از عمر پر برکت انقلاب گذشت و رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای به صورت رسمی طرح گام دوم انقلاب را مطرح و تبیین کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: بزرگترین خیانت ها را خاندان کثیف پهلوی به این نظام تحمیل کردند و با برگزاری جشن 2500 ساله شاهنشاهی اموال ملت را هدر دادند.

**نماز جمعه از برکات انقلاب است
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در این آیین اظهار داشت: خدا را سپاسگزاریم که ملت ما بعد از قرن ها در پرتو انقلاب به نماز جمعه رسیدند.
حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری افزود: نماز جمعه از پُر برکت ترین نعمت هایی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرد.
وی با بیان اینکه همدان به دلیل پرورش بزرگ مردان، صالحان، سالکان و مجاهدان، استانی بزرگ و پر رمز و راز بشمار می رود و محیط پرورش خوبان است، گفت: امروز ملت ما با شنیدن نام همدان یاد حکمت، اندیشه و عرفان می افتند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یادآوری کرد: تقدیم هشت هزار شهید به انقلاب، فصل دیگری از خدمت مردم همدان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای برافراشته شدن پرچم اسلام و انقلاب انجام شده است.
وی اداه داد: نماز جمعه در همدان سابقه درخشانی دارد و آیت الله مدنی ستاره درخشان شهدای محراب برای این استان کفایت می کند.
وی با اشاره به خدمات آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده پیشین رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه سابق همدان، تاکید کرد: با رفتن وی باب جدیدی برای حضور جوانترها باز شده است و وی این تغییر را با قلبی باز و روی گشاده قبول کرده است.
این خبر در حال تکمیل است...
7523/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی