مدیران باید جهادی امور مردم را پیگیری کنند


مدیران باید جهادی امور مردم را پیگیری کنند

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: مدیران و مسئولان در نظام اسلامی باید امور مربوط به مردم را به صورت جهادی پیگیری کنند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در درس خارج از فقه، افزود: مسئولان باید با مردم صادق و یک رو باشند و از فریب مردم دور کنند.
وی اظهار داشت: همچنین مدیران باید در دادن آمار با مردم شفاف عمل کنند و پیگیر امور مردم باشند طوری که مردم این آمارها را در واقعیت ببینند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: مسئولان باید دیندار و متدین باشند و خود را به صورت شبانه روزی وقف مردم کنند.
ملکی در ادامه از اعضای شورای تامین و اداری و اعضای ستاد نماز جمعه در برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه قدردانی کرد.
وی با اشاره به چهارشنبه سوری از ماموران انتظامی خواست تا با تدابیر لازم طوری عمل کنند و نظارت لازم را داشته باشند تا کسی آسیب نبیند.
امام جمعه قصرشیرین گفت: کسی مخالف شادی کردن مردم نیست و خانواده ها نیز بر رفتار فرزندانشان نظارت داشته باشند تا خدای ناکرده خانواده ای داغدار نشود.
وی در ادامه از رهبر معظم انقلاب، این شخصیت الهی و نابغه جهان اسلام در راستای هدایت ملت و سکانداری انقلاب اسلامی قدردانی کرد و افزود: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.
وی همچنین روز شهردار را به شهرداران و اعضای مدیریت شهری تبریک گفت و از زحمات شهردار قصرشیرین و مجموعه شهرداری در راستای بهسازی فضای شهری قدردانی کرد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش