ادعای عجیب سرمربی کروات پس از اشتباه بزرگ گلر سرخپوشان


نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، از دروازه‌بان تیمش مانوئل نویر که به دلیل اشتباه روی دریافت گل اول لیورپول به شدت مورد انتقاد قرار دارد دفاع کرد و گفت به نظر او نویر کار درست را انجام داده. نوشته ادعای عجیب سرمربی کروات پس از اشتباه بزرگ گلر سرخپوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای عجیب سرمربی کروات پس از اشتباه بزرگ گلر سرخپوشان

کوواچ: روی گل اول لیورپول، تصمیم نویر درست بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۹
ادعای عجیب سرمربی کروات پس از اشتباه بزرگ گلر سرخپوشان

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، از دروازه‌بان تیمش مانوئل نویر که به دلیل اشتباه روی دریافت گل اول لیورپول به شدت مورد انتقاد قرار دارد دفاع کرد و گفت به نظر او نویر کار درست را انجام داده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مانوئل نویر ، دروازه‌بان بایرن مونیخ به دلیل اشتباه روی دریافت گل اول در بازی تیمش مقابل لیورپول، گلی که توسط سادیو مانه به ثمر رسید و مقدمه شکست و حذف بایرن از لیگ قهرمانان شد، در آلمان به هدف انتقادهای تند تبدیل شده است. اما نیکو کوواچ ، سرمربی بایرن به دفاع از دروازه‌بان تیمش برخاسته و می‌گوید به اعتقاد او تصمیم نویر در آن صحنه درست بوده و انتقادها از او منصفانه نیست.

روز چهارشنبه در آلیانز آرنا، بایرن مونیخ و لیورپول در حالی به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با تساوی ۰-۰ به پایان رسیده بود و بایرنی‌ها به خاطر میزبانی در بازی برگشت امیدوار به صعود از این مرحله بودند. اما اولین گل بازی زمانی به ثمر رسید که مانوئل نویر برای مقابله با حمله سادیو مانه از دروازه بیرون آمد تا مهاجم سنگالی لیورپول او را دور زده و توپ را راحت وارد دروازه بایرن کند.

بعد از حذف تلخ بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان که با شکست ۳-۱ از لیورپول در آن بازی اتفاق افتاد، نویر در آلمان با انتقادهای زیادی مواجه شده و خیلی‌ها اشتباه عجیب او در دریافت گل اول را عامل شکست بایرن می‌دانند.

اما نیکو کوواچ با دفاع از دروازه‌بان تیمش در این باره گفت:

” دروازه‌بان در این شرایط باید از دروازه بیرون بیاید تا جلوی مهاجم را بگیرد و گر نه مهاجم وقتی به او برسد دیگر شانسی برای جلوگیری از گلزنی‌اش نخواهد داشت”.

سرمربی بایرن در ادامه گفت:

” برای همین می‌گویم تصمیم مانوئل در آن صحنه درست بود”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل