اولین عکس از جسد مهسای 6 ساله / 2 مرد افغان شیطانی اعتراف کردند / 16+


اولین عکس از جسد مهسای 6 ساله / 2 مرد افغان شیطانی اعتراف کردند /  16+

حوادث رکنا: شماری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتقاد شدید از نرمش حکومت در برابر جنایتکاران، از حکومت خواسته اند که قاتلان مهسا کوچولو را به سخت ترین شکل مجازات کنند.

اولین عکس از جسد مهسای 6 ساله / 2 مرد افغان شیطانی اعتراف کردند /  16+

به گزارش گروه حوادث رکنا، ریاست تحقیقات جنایی پلیس کابل از بازداشت دو تن به اتهام آدم ربایی و قتل دختر شش‌ساله‌ ای به نام مهسا خبر داده‌است.
این افراد چندی پیش مهسا شش‌ساله را از شهر کابل ربوده و بعد از چندی به شکل فجیعی به قتل رسانده اند.
آدم ربایان بعد از اینکه از خانواده مهسا پول خواستند (3صدهزار دلار امریکایی) را تهیه کرده نتوانستند، او را به شکل فجیعی با انگشت خفه و به قتل رسانیدند.
اکنون بعد از دستگیری این افراد؛ شماری از کاربران شبکه های اجتماعی با راه‌اندازی کمپینی خواستار اعدام قاتلان مهسا شدند.
آنان تاکید کرده‌اند که مجازات این جنایت‌کاران باعث عبرت برای سایر افراد می‌شود و از افزایش جرایم جنایی جلوگیری به عمل می آید.
حکیم‌الله شهریار یکی از کاربران فسبوک نوشته است "کلیه شهروندان افغانستان بدون استثنی خواهان اعدام فوری عاملین قتل مهسا شش ساله شده‌اند".
فرهاد محسنی دیگر کاربر فسبوک نیز نوشته است که "در آیات قرآن‌کریم به صراحت سزای قاتل را قصاص و اعدام عنوان کرده ‌است".
آقای محسنی اضافه کرده است "اکنون نیز با بازداشت قاتلان مهسا، به‌عنوان یک شهروند از حکومت می‌خواهیم که پس از تحقیق و بررسی‌های همه‌جانبه، این آدم‌نماها را مطابق به احکام شریعت اسلامی که همانا اعدام است مجازات کند".
حشمت‌بهزاد دیگر شهروند افغانستان نیز در صفحه‌ی کاربری فسبوک خود نوشته است که "شهروندان خواهان اعدام قاتلین مهسا به زودترین فرصت ممکن می‌باشند".
او اضافه کرده است که با مجازات شدن قاتلین مهسا، دیگر جنایت‌کاران نیز تا حدودی دست از جنایت برداشته و هیچ "مهسایی دیگری" اینگونه قربانی نمی‌شود.
او خاطر نشان کرده است که اگر رئیس جمهوری و هر مقام دیگر امروز صدای خود را بلند نکنند، فردا مهساهای دیگری نیز با خطر مواجه شده و به سرنوشت این مهسا گرفتار خواهند شد.
در همین حال شمار دیگری از کاربران شبکه های اجتماعی نیز با انتقاد شدید از نرمش حکومت در برابر جنایتکاران، از حکومت خواسته اند که قاتلین مهسا کوچولو را به سخت ترین شکل مجازات کنند.
این در حالی است که آدم ربایی و گروگان گیری توسط افراد مسلح غیرمسئول در شهر کابل و سایر کشور افغانستان همواره از مردم قربانی گرفته‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا