اعلام برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در گیلان


اعلام برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در گیلان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول کانون حافظان قرآن کریم بندرانزلی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات استانی «مدهامتان» در گیلان، گفت: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات اعلام شدند.

اعلام برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در گیلان

محبوب تازش، مسئول کانون حافظان قرآن کریم بندرانزلی، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات استانی «مدهامتان» در گیلان، اظهار کرد: این مسابقات در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی در بهمن‌ماه امسال در انزلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره مذکور در هشت رشته برگزار شد، عنوان کرد: رشته قرائت(تحقیق) و حفظ کل در رده سنی 16 تا 30 سال و رشته‌های قرائت(ترتیل)، حفظ جزء 30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز در رده سنی 7 تا 16 سال برگزار شد.

دبیر سیزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در استان گیلان، از اعلام نفرات اول تا سوم مسابقات «مدهمتان» خبر داد و خاطرنشان کرد: مهدی نوروزی مقام اول،‌ حسین کشاورز مقام دوم و مهدی پرمو و محمدجواد مسننی مشترکا مقام سوم رشته حفظ جزء 30 برادران را کسب کردند. در بخش خواهران نیز نیایش کشاورز،‌ فاطمه گیاهی و‌ مهدیه ستوده به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به نتایج حفظ کل، ادامه داد: زکیه صابر مقام اول،‌ فاطمه قلی‌زاده مقام دوم و سارا قلی‌زاده مقام سوم را به دست آوردند. در بخش برادران نیز رضا جانی‌پور و‌ سید امیرحسین جوادی به ترتیب اول و دوم شدند. در رشته اذان نیز مهدی میرزایی و مهدی نیک مشترکا اول شدند و علی محمد سامی و علیرضا درخشان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

تازش با بیان اینکه در رشته قرائت تحقیق علی ابراهیمی اول،‌ علی حسین‌پور و فرزاد غلامزاده مشترکا دوم و حسن فامیل‌آستانه سوم شدند،‌ گفت: عاطفه ناصح،‌ زینب پیدا و فاطمه بهارخواه نیز در همین رشته به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

دبیر سیزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در گیلان اضافه کرد: حسین آستانی، محمدمهدی غفوری و امیرعلی کاظمی‌پور در بخش برادران و فاطمه افشار، زینب سادات حسینی و فاطمه اشجری در بخش خواهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته قرائت ترتیل را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته نقاشی آرمین نوری و رهام امینی‌ملک به ترتیب اول و دوم و ستایش مسافری، ستایش رجبیان و سپیده‌رها سمیع‌زاده به ترتیب اول، دوم و سوم شدند، عنوان کرد:‌ در رشته تقلید ویژه برادران نیز محمدحسن نورمحمدی رتبه اول، محمدامین عارفی‌فرد رتبه دوم و شایان حسن‌زاد رتبه سوم را به دست آوردند.

تازش از درخشش امیرمحمد اسکندری، محمدحسین اسکندری و محمدحسن سیف‌زاد در رشته نماز خبر داد و متذکر شد:‌ ساجده ذوالفقاری، الله استاد و آیلار همتی نیز حائز مقام‌های اول تا سوم رشته نماز ویژه خواهران شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل