یوونتوس رقیب جدی رئال مادرید برای خرید این ستاره + عکس


باشگاه یوونتوس پس از به خدمت گرفتن رونالدو قصد دارد به ادامه خریدهای کهکشانی خود در تابستان آینده نیز ادامه دهد. نوشته یوونتوس رقیب جدی رئال مادرید برای خرید این ستاره + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یوونتوس رقیب جدی رئال مادرید برای خرید این ستاره + عکس

یوونتوس رقیب رئال برای جذب امباپه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۶
یوونتوس رقیب جدی رئال مادرید برای خرید این ستاره + عکس

باشگاه یوونتوس پس از به خدمت گرفتن رونالدو قصد دارد به ادامه خریدهای کهکشانی خود در تابستان آینده نیز ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یووه تابستان گذشته شاید آخرین تیمی بود که تصور می شد رونالدو راهی آن شود اما در نهایت فوق ستاره پرتغالی، رئال را به مقصد این تیم ترک کرد. سران یووه اما حالا پروژه کهکشانی کردن تیم خود را در دستور کار دارند و بر این باورند که تابستان پیش رو می توانند کیلیان امباپه را از پی اس جی به خدمت بگیرند.

امباپه دومین گلزن برتر اروپا در حال حاضر که با زدن ۲۵ گل تنها یک گل با مسی فاصله دارد، سخت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یووه قرار گرفته است.

دوشنبه شب و پس از رسمی شدن بازگشت زیدان به رئال، رسانه های مادریدی ادعا کردند که او قصد دارد هر طور شده امباپه را برای پیوستن به رئال متقاعد کند اما امروز نشریه توتواسپورت، چاپ تورین، ادعا کرد که فابیو پاراتیجی، مدیر اجرایی یووه در شب برتری ۳-۰ بر اتلتیکو، به دسته ای از هواداران تیمش وعده داده است که هر کاری خواهد کرد تا امباپه فصل بعد پیراهن یوونتوس را به تن کند.

در حال حاضر بعید است که پی اس جی راضی به از دست دادن بهترین گلزن خود شود اما به نظر می رسد که رقابت بین رئال و یووه برای ممکن کردن یک غیرممکن، داغ دنبال خواهد شد.

یوونتوس رقیب جدی رئال مادرید برای خرید این ستاره + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!