آیپد 10.2 اینچی و 10.5 اینچی اپل امسال عرضه می شوند


رسانه کلیک – اطلاعات جدید به عرضه آیپد 10.2 اینچی و 10.5 اینچی اپل در سال جاری میلادی اشاره می کنند. این محصولات فاقد فیس آیدی هستند. اپل امسال از دو آیپد جدید رونمایی می کند. آیپد 10.2 اینچی و 10.5 اینچی این محصولات را تشکیل می دهند که در رده تبلت های سری پرو این کمپانی قرار […] نوشته آیپد 10.2 اینچی و 10.5 اینچی اپل امسال عرضه می شوند اولین بار...

رسانه کلیک – اطلاعات جدید به عرضه آیپد 10.2 اینچی و 10.5 اینچی اپل در سال جاری میلادی اشاره می کنند. این محصولات فاقد فیس آیدی هستند.

اپل امسال از دو آیپد جدید رونمایی می کند. آیپد 10.2 اینچی و 10.5 اینچی این محصولات را تشکیل می دهند که در رده تبلت های سری پرو این کمپانی قرار نمی گیرند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو تبلت در تاریخ های متفاوتی معرفی می شوند.

این اطلاعات توسط CoinX در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در گذشته این منبع، نام آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را به درستی حدس زده بود.

بر اساس توییت این منبع، آیپد 10.2 اینچی به عنوان جایگزین آیپد 9.7 اینچی موجود در بازار معرفی می شود. افزایش ابعاد صفحه نمایش می تواند به معنای کاهش حاشیه های اطراف آن مانند مدل های پرو باشد.

در رابطه با آیپد 10.5 اینچی اپل نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد. این برند آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی را در بازار به فروش می رساند، بنابراین عرضه یک تبلت جدید برای ابعاد نزدیک به آیپد 10.2 اینچی، غیر منطقی به نظر می رسد.

آیپد 10.2 اینچی و 10.5 اینچی اپل امسال عرضه می شوند

شایعات گذشته به عرضه نسل جدید آیپد مینی، آیپد مینی 5 در سال جاری میلادی اشاره کرده بودند (آیپد مینی 5 به پردازنده اپل A10 مجهز می شود). این تبلت دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود خواهد بود.

بر اساس افشاگری های اخیر، اپل در حال توسعه 4 آیپد جدید به صورت وای فای و سلولار است که تمامی آن ها بدون سیستم فیس آیدی روانه بازار می شوند. این محصولات قیمتی بالاتر از 349 یورو و کمتر از 879 یورو خواهند داشت.

اپل مراسمی را در تاریخ 25 مارس برگزار می کند که تمرکز آن در این مراسم روی سرویس های آنلاین خواهد بود. با توجه به این موضوع، انتظار نمی رود با سخت افزار جدیدی در این مراسم ملاقات کنیم.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل