مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی روز شهردار را تبریک گفت


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی روز شهردار را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی با تبریک روز شهردار بر لزوم ارج نهادن به تلاش ها و زحمات دست اندرکاران توسعه و آبادانی شهرهای کشور تاکید کرد.


به گزارش شهرآراآنلاین، روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، احمدیزدان پناه در پیامی، 25 اسفند ماه را که به یاد شهردارشهید مهندس مهدی باکری به نام روز شهردارنامگذاری شده است به تمامی شهرداران استان تبریک گفت و افزود: اختصاص چنین روزی برای قدردانی از تلاش های شهرداران نشانه اهمیت و جایگاه ویژه حوزه مدیریت شهری در بخش های خدماتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... کشور است.

وی با تقدیر از خدماتی که این قشر فرهیخته و زحمتکش به جامعه ارائه می دهند، بیان کرد: این نامگذاری فرصتی است تا در خدمتگزاری های شهرداران خدوم که با کار و تلاش شبانه روزی خود در زندگی مردم تاثیری به یاد ماندنی می گذارند، تعمقی دوباره داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی ادامه داد: شهرداران و کارکنان زحمت کش و دلسوز شهرداری ها در رسالتی قابل تکریم، همواره نقش قابل توجه و ماندگاری درتامین بسیاری از نیازهای اجتماعی جامعه ایفا کرده اند که نمود آن را می تواند در افزایش روزافزون رفاه شهروندان و توسعه و آبادانی شهرهای کشورشاهد بود.

وی بر لزوم حمایت و همراهی همه جانبه مردم و دستگاه های ذی ربط با شهرداری ها تاکید و عنوان کرد: توسعه پایدار در سطح ملی در گرو پیشرفت و آبادانی شهرهای کوچک و بزرگ کشور میسر می شود که باید به صورت همگانی با بکار گیری تمامی ظرفیتهای موجود در این مسیر گام برداشته شود.

یزدان پناه بیان کرد: در شرایط کنونی که همواره با تغییرهای فراوانی درنوع نیازمندیهای شهری وگوناگونی تقاضاهای شهروندان مواجه هستیم، تنها از طریق برنامه ریزی های مجدانه وبکارگیری تکنولوژی های نوین می توان به توسعه و آبادانی همه جانبه شهرها در سراسر استان امیدوار باشیم.

وی عنوان کرد: سازمان همیاری در راستای رسالتی که برای آن ترسیم شده، آمادگی دارد به عنوان یک نهاد خدمتگزار همراه و همیار شهرداران استان باشد و تمامی ظرفیت ها و توانمندیهای اقتصادی، علمی، پژوهشی، تولیدی، صنعتی، تجاری، گردشگری و عمرانی خود را برای حمایت و پشتیبانی از شهرداریها در اختیار مدیران شهری قرار دهد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی اظهار داشت: علاوه بر این تلاش داریم به عنوان نهادی از بدنه شهرداریها و به عنوان بازوی شهرداران در مسیر اجرا و عملیاتی کردن برنامه های توسعه ای و زیرساختی مدیران شهری استان همکاری و مشارکت داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تحقق چشم اندازهای توسعه ای در خراسان رضوی، تنها با تعامل و همدلی روزافزون مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی امکان پذیر است که امیدواریم با تلاش همه دستگاه ها و حمایت مسئولان عالی، شاهد تحقق این امر وارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان و زائران علی بن موسی الرضا (ع) باشیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان