فیلم استخبارات صدام از شهادت مهدی باکری و یارانش در عملیات بدر +فیلم


ویدئویی به دست آمده از استخبارات صدام را مشاهده می‌کنید که صحنه شهادت شهید مهدی باکری و یارانش در عملیات بدر در سال 63 را نشان می‌دهد.

فیلم استخبارات صدام از شهادت مهدی باکری و یارانش در عملیات بدر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مهدی باکری پاسدار نمونه، فرماندهی فداکار و ایثارگر، خدمتگزاری صادق و عاشق حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود. او با تمام وجود خود را پیرو خط امام می‌دانست و سعی می‌کرد زندگی‌اش را براساس رهنمودها و فرمایشات آن بزرگوار تنظیم کند.

شهید باکری ۱۵ روز پیش از عملیات بدر به مشهد مقدس مشرف شد و با تضرع از علی بن موسی الرضا (ع) خواست که خداوند توفیق شهادت را نصیبش کند، سپس خدمت امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‌ای رسید و با گریه و التماس درخواست کرد که برای شهادتش دعا کنند.

او در شب عملیات وضو گرفت و همه گردانها را یک‌ به یک از زیر قرآن عبور داد و مداوم توصیه می‌کرد: «برادران! خدا را از یاد نبرید، نام امام زمان(عج) را زمزمه کنید، دعا کنید که کار ما برای خدا باشد» و از پشت بی‌سیم نیز همه را به ذکر «لاحول و لاقوه الا بالله» تشویق می‌کرد.

امروز ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت سردار مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورا است که به همین مناسبت صحنه‌هایی از شهادت شهید مهدی باکری و یارانش در عملیات بدر سال ۶۳ در قالب ویدئو منتشر شده است. این فیلم که توسط استخبارات صدام به دست آمده است را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق