خلاصه داستان و بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی


سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت برای پخش در ایام نوروز 98 از شبکه تهران تولید شده است . پیش از این قرار بود این مجموعه از شبکه دوم پخش گردد که در نهایت با تصمیم مدیران روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.تعداد دقیق قسمت های این مجموعه مشخص...

خلاصه داستان و بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت برای پخش در ایام نوروز 98 از شبکه تهران تولید شده است . پیش از این قرار بود این مجموعه از شبکه دوم پخش گردد که در نهایت با تصمیم مدیران روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.تعداد دقیق قسمت های این مجموعه مشخص نیست و احتمالا دارای 15 قسمت می باشد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران این سریال می پردازیم.

خلاصه داستان و بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

اسامی کامل بازیگران زن مرد و کودک و نوجوان سریال شش قهرمان و نصفی

اکبر عبدی / شهرام قائدی / بیژن بنفشه خواه / بهاره رهنما / ارژنگ امیرفضلی / رؤیا میر علمی / نادر سلیمانی / رامین ناصر نصیر / امیر غفارمنش / حامد هایدی / حسین رفیعی / ساناز سماواتی / عباس محبوب / علیرضا درویش / حامد آهنگی / مرتضی زارع / نفیسه روشن / نادیا فرحی و علی عبدالشاهی.

بازیگران کودک و نوجوان سریال

امیرکیان عبدی، محمد شاکری، ایمان امیری، پارسیا شکوری، یاس نوروزی، مانلی قناعت . اکثر این بازیگران خردسال در مجموعه سینمایی قهرمانان کوچک نیز حضور داشتند.

خلاصه داستان و بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

داستان سریال شش قهرمان و نصفی چیست ؟

اولین و مهمترین هدفی که این سریال دنبال می‌کند، تشویق تمامی هموطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی، از طریق طنز و سرگرمی است.

این سریال دارای داستانی شاد و مفرح است که بیشتر حول کودکان و نوجوان می باشد.بخشی دیگر از سریال نیز آموزش ورزش و فنون رزمی به نوجوانان است.

خلاصه داستان و بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

عوامل سریال شش قهرمان و نصفی

پرویز امیری تهیه کننده / هاشم علی اکبری مدیرتولید، مدیر تصویر برداری حمید رحیم زاده، محمد مختاری مدیر صدابرداری، طراح صحنه و لباس شیرین بوریایی، طراح گریم منیژه حاتم آبادی، تدوین احسان شیبانی، جلوه‌های ویژه بصری سعید تاری وردی، طراح صحنه‌های اکشن حامد هایدی، مدیر تدارکات رضا سبحانی و برنامه‌ریز پیام حنفی، دستیار اول کارگردان سعید جلیلی و منشی صحنه ماه گل کرامتی هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...