اسنپدراگون 865 از استاندارد +HDR10 شرکت کوالکام پشتیبانی می کند


رسانه کلیک – کوالکام در حال توسعه چیپست اسنپدراگون 865 است. این تراشه قدرتمند و پرچمدار از استاندارد +HDR10 سازنده خود پشتیبانی می کند. مدیر بخش تولید کوالکام، Judd Heape به تازگی مصاحبه ای با Android Authority انجام داده و یکی از مهم ترین ویژگی های پردازنده پرچمدار آینده این شرکت را مشخص کرده است. بر […] نوشته اسنپدراگون 865 از استاندارد +HDR10...

رسانه کلیک – کوالکام در حال توسعه چیپست اسنپدراگون 865 است. این تراشه قدرتمند و پرچمدار از استاندارد +HDR10 سازنده خود پشتیبانی می کند.

مدیر بخش تولید کوالکام، Judd Heape به تازگی مصاحبه ای با Android Authority انجام داده و یکی از مهم ترین ویژگی های پردازنده پرچمدار آینده این شرکت را مشخص کرده است.

بر اساس اعلام Judd، اسنپدراگون 865 به عنوان چیپست پرچمدار جدید کوالکام معرفی می شود. این پردازنده از استاندارد +HDR10 توسعه یافته توسط شرکت کوالکام پشتیبانی می کند.

استاندارد HDR10 ابتدا توسط شرکت های سامسونگ و آمازون در سال 2017 توسعه پیدا کرد. سامسونگ اخیرا استاندارد +HDR10 را توسعه داده که باعث بهبود کیفیت تصاویر می شود.

کوالکام برای رقابت با این دو شرکت، استاندارد +HDR10 مخصوص به خود را توسعه می دهد و آن را به چیپست پرچمدار آینده خود اضافه می کند. در حالی که Judd از نام اسنپدراگون 865 در مصاحبه خود استفاده کرده است، به این موضوع اشاره کرده که احتمالا نام نهایی آن تغییر می کند.

اسنپدراگون 865 از استاندارد +HDR10 شرکت کوالکام پشتیبانی می کند

اکثر پرچمداران جدید اندرویدی در سال جاری میلادی به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده اند و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می کنند، البته این استاندارد توسط سامسونگ توسعه یافته است.

کوالکام قصد دارد با توسعه استاندارد +HDR10 مخصوص به خود، با شرکت سامسونگ رقابت کند. در این مصاحبه، Judd علاوه بر اعلام اطلاعات در رابطه با استاندارد +HDR10، به رزولوشن دوربین محصولات مجهز به پردازنده های کوالکام نیز اشاره کرد.

برخی از چیپست های این شرکت از دوربین با حداکثر رزولوشن 192 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند. Judd به این موضوع اشاره کرده که این پردازنده ها در بالاترین رزولوشن قادر به ضبط ویدیو به صورت 30 فریم بر ثانیه و 60 فریم بر ثانیه نیستند.

در سال های اخیر دوربین مورد استفاده در گوشی های هوشمند پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است. این احتمال وجود دارد که در آینده محصولی با دوربین 50 مگاپیکسلی از راه برسد.

Source: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا