مشخصات گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر


مشخصات گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر

به تازگی خبرهای جدیدی از محصول بعدی هوآوی با نام نوا 4e در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از مشخصات این گوشی می‌دهد.

مشخصات گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی نوا 4 با پردازنده Kirin 970 SoC و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در ماه دسامبر گذشته، هوآوی امروز نسخه کم‌قدرت‌تر خود را با نام نوا 4e معرفی کرد.

هوآوی نوا 4e دارای پردازنده Kirin 710 SoC است که با ۴ گیگابایت یا ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای است و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. همچنین این دستگاه دارای اسلات رم خارجی میکرو اس‌دی برای افزایش فضای ذخیره سازی است.

مشخصات گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر

گوشی هوآوی نوا 4e دارای یک صفحه نمایش ۶.۱۵ اینچی با نسبت ۱۹.۵: ۹ و رزولوشن ۲۳۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این صفحه نمایش دارای یک ناچ قطره‌ای در بالای خود است که به دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ مجهز است.

پشت این گوشی با شیشه 3D پوشیده شده است و میزبان یک دوربین سه‌گانه است. این دوربین شامل سه لنز است که به ترتیب ۲۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل کیفیت دارند. لنز ۲۴ مگاپیکسلی در واقع همان سنسور اصلی است و دیافراگمی برابر f/۱.۸ دارد. سنسور ۸ مگاپیکسلی دارای یک لنز اولترا واید ۱۲۰ درجه و سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق استفاده می‌شود.

نوآ 4e همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند HiVision، GPU Turbo ۲.۰ و یک اسکنر اثر انگشت در عقب خود است. این گوشی هوشمند دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی (با شارژ سریع ۱۸ وات) است که قدرت خود را از یک پورت USB Type-C را می‌گیرد.

مشخصات گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر

هوآوی نوآ 4e در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود. این دستگاه در ۲۱ مارس عرضه خواهد شد و نسخه ۴ گیگابایتی آن دارای قیمت ۲۹۸ دلار و نسخه ۶ گیگابایتی آن دارای قیمت ۳۴۲ دلار است.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

گوشی بعدی هوآوی دارای پردازنده ضعیف‌تری است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟