دانش‌آموزان ماکویی هزینه خرید ترقه را به نیازمندان کمک کردند


دانش‌آموزان ماکویی هزینه خرید ترقه را به نیازمندان کمک کردند

گروه فرهنگی ــ مدیر آموزش و پرورش ماکو با تأکید بر اینکه مدارس جای تعلیم و تربیت است، گفت: دانش‌آموزان مدرسه امیرکبیر ماکو همانند سال‌های گذشته به رسم انسان‌دوستی خود، به‌جای خرید مواد محترقه، هدایای نقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

دانش‌آموزان ماکویی هزینه خرید ترقه را به نیازمندان کمک کردند

اکبر باباپور، مدیر آموزش و پرورش ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: دانش‌آموزان شهرستان ماکو همانند سال‌های گذشته به رسم انسان‌دوستی، به‌جای خرید مواد محترقه، هدایای نقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.
وی با تأکید بر اینکه ۵۰ میلیون ریال با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه عید نوروز اهدا شد، ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ تا امروز به‌صورت خودجوش توسط دانش‌آموزان مدرسه امیرکبیر این عمل خداپسندانه انجام می‌شود که طی چند سال گذشته این کار به‌صورت گسترده در سطح شهرستان فراگیر شده است.
باباپور افزود: در این برنامه دانش‌آموزان پیام‌هایی فراتر از سن خود را به سایر مردم انتقال دادند که از آن جمله می‌توان به انسان‌دوستی، اخلاق، نیکوکاری، درک صحیح آیین و سنت‌های قدیمی و نکوداشت زحمات تأمین‌کنندگان امنیت اشاره کرد.
مدیر آموزش و پرورش ماکو با تأکید بر اینکه مدارس جای تعلیم و تربیت است و تغییر رفتار و ترقی در این امر باید در اخلاق، رفتار و کردار دانش‌آموز نمایان شود، بیان کرد: این ابتکار دانش‌آموزان تحسین‌برانگیز است، ایران اسلامی به فرزندانی نظیر این دانش‌آموزان نیاز دارد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها