معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید


علیرغم وجود انواع و اقسام نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی می توان گفت که ارسال پیامک همچنان جایگاه خود را در ارتباطات روزمره ما حفظ نموده اند. هنوز خیلی از مردم ترجیح می دهند با همین پیامک های ساده متنی به ارتباط با هم بپردازند تا درگیر شبکه های اجتماعی و دنیای بعضا پر زرق و برق آن نشوند. در این میان اپلیکیشن هایی توسعه داده شده اند که به ایجاد...

علیرغم وجود انواع و اقسام نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی می توان گفت که ارسال پیامک همچنان جایگاه خود را در ارتباطات روزمره ما حفظ نموده اند. هنوز خیلی از مردم ترجیح می دهند با همین پیامک های ساده متنی به ارتباط با هم بپردازند تا درگیر شبکه های اجتماعی و دنیای بعضا پر زرق و برق آن نشوند. در این میان اپلیکیشن هایی توسعه داده شده اند که به ایجاد تنوع در محیط اغلب ساده دریافت و ارسال پیامک در گوشی های هوشمند کمک می کنند. در این مطلب انزل وب به معرفی چند تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید خواهیم پرداخت.

دانلود بهترین برنامه دریافت و ارسال اس ام اس (SMS) اندروید

در راستای مطالب مربوط به مدیریت اس امس اس در گوشی های اندرویدی این بار به معرفی چند برنامه ارسال اس ام اس اندروید خواهیم پرداخت.

جهت دریافت نسخه کامل برنامه های معرفی شده از مراجع دانلود فارسی استفاده کنید.

تغییر محیط اس ام اس اندروید با Textra SMS

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

Textra SMS یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیامک اندروید است. این محبوبیت بیشتر به خاطر قابلیت سفارشی سازی بسیار بالای آن است. هر چیزی از تصویر پس زمینه گرفته تا اعلانات، مخاطبین و ایموجی ها در اختیار شماست و می توانید آن را به شکل دلخواه خود در آورید. همچنین این اپلیکیشن در سیستم عامل Android Wear هم که مخصوص ساعت های هوشمند است پشتیبانی می شود. از این اپلیکیشن می توانید به صورت رایگان استفاده کنید. گرچه برای فعال کردن برخی قابلیت های حرفه ای آن باید مقداری نیز پول پرداخت کنید.

دانلود برنامه پیام رسان QKSMS

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

QKSMS یکی از جدیدترین برنامه ها در این زمینه است که البته از استقبال خوبی هم برخوردار شده است. نکته اساسی در توسعه این اپلیکیشن توجه به سرعت است. همه المان های طراحی و کارکردی این اپلیکیشن در جهت افزایش سرعت و راحتی کاربر در هنگام استفاده از آن طراحی شده است. البته این باعث نشده است که QKSMS از محیط زیبا و امکانات متنوعی برخوردار نباشد. این اپلیکیشن نیز توسط Android Wear پشتیبانی می شود. نکته دیگر منبع باز بودن آن است که توسعه اش را ساده تر می کند.

نرم افزار اس ام اس دو سیم کارت اندروید Pulse SMS

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

اگر به دنبال اپلیکیشن پیامکی هستید که تقریبا در هر پلتفرمی جوابگوی شما باشد (حتی در کامپیوترهای شخصی) Pulse SMS بهترین انتخاب است. با استفاده از این اپلیکیشن از طریق کامپیوتر یا تبلت میتوانید به ارسال پیامک با شماره تلفن خود بپردازید! این اپلیکیشن دارای لیست سیاه برای مسدود کردن برخی شماره تلفن ها هم هست. در Pulse SMS می توانید به مدیریت جداگانه پیامک های مربوط به دو سیمکارت به صورت همزمان بپردازید. بنابراین اگر به دنبال برنامه مدیریت اس ام اس در گوشی دو سیمکارته خود هستید Pulse SMS را از دست ندهید. خوشبختانه بخش پیام رسان Pulse SMS کاملا رایگان است منتهی برای بهره مندی از امکانات بیشتر باید پول بپردازید.

دانلود نرم افزار پیامک اندروید EvolveSMS

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

EvolveSMS اپلیکیشنی با ظاهر زیبا و امکانات فراوان است. قابلیت های سفارشی سازی بسیار خوبی در این اپلیکیشن به خصوص در بخش مربوط به نوتیفیکیشن ها گنجانده شده است. EvolveSMS دارای تم های مختلفی برای سلایق گوناگون است. ضمن اینکه محیط برنامه به گونه ای طراحی شده است که بتوانید به سرعت، پیام های دریافتی را پاسخ دهید.

دانلود برنامه مسیج اندروید Chomp SMS

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

Chomp SMS یکی از قدیمی و بهترین برنامه اس ام اس اندروید است که با وجود گذشت مدت ها همچنان کیفیت خود را حفظ کرده است و از اولویت های ما در این زمینه به شمار می آید. ویژگی هایی چون داشتن لیست سیاه، پشتیبانی از اندوریدهای جدید، پشتیبانی از سیتم عامل Android wear، قابلیت پاسخ سریع، MMST، چت گروهی و نیز دارا بودن مجموعه ای از تم ها باعث شده است که این اپلیکیشن نسبت به همتایان خود چیزی کم نداشته باشد.

برنامه ارسال اس ام اس اندروید Facebook Messenger

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

Facebook Messenger شاید از برخی جهات گزینه چندان مطلوبی برای مدیریت اس ام اس اندروید نباشد. مصرف زیاد باتری، تبلیغات فراوان، نسبتا سنگین بودن و استفاده زیاد از رم گوشی و فضای ذخیره سازی آن را به نسبت دیگر رقبایش در رتبه پایین تری قرار می دهد. ولی یک ویژگی در Facebook Messenger است که آن متمایز می کند و آن تعداد کاربران زیادش است. با استفاده از این اپلیکیشن قادر هستید با دوستان خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز در ارتباط باشید. ضمن اینکه علاوه بر قابلیت پیام رسانی اینترنتی می توان در آن به ارسال پیامک با استفاده از سیمکارت هم پرداخت. در واقع با Facebook Messenger شما هم یک پیام رسان اینترنتی در اختیار دارید و هم یک محیط جدید برای اراسال SMS.

YAATA SMS برنامه ای برای دریافت اس ام اس در اندروید

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

وجود قابلیت هایی مثل پیام رسانی گروهی، ارسال پیامک به صورت زمانبندی شده و پشتیبانی از پیام های چند رسانه ای، YAATA SMS را به انتخاب مناسبی تبدیل کرده است. البته متاسفانه ویژگی های خوبی مثل لیست بلاک، پاسخ خودکار، پشتیبان گیری و بازیابی پیام ها تنها در نسخه پولی این اپلیکیشن در دسترس است. در YAATA از طراحی متریال استفاده شده است که جلوه بصری خوبی به آن بخشیده است.

Android Messages ، بهترین برنامه اس ام اس اندروید

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

گوگل در زمینه مدیریت ارسال و دریافت اس ام اس اندروید هم کاربرانش تنها نگذاشته است و به ارائه اپلیکیشن اختصاصی خودش پرداخته است. Android Messages به صورت پیش فرض در گوشی های هوشمند پیکسل نصب شده است. اپلیکیشن مثل دیگر کارهای گوگل از طراحی ساده ولی چشم نوازی برخوردار است. استفاده از آن بسیار آسان است. قرار است Android Messages در آینده ای نزدیک از پروتکل RCS که موجب متنوع تر شدن محتوای ارسالی توسط پیامک ها می شود نیز پشتیبانی خواهد نمود. همچنین این اپلیکیشن از یک نسخه وب بهره می برد تا با استفاده از آن به پیام رسانی از طریق کامپیوتر خود نیز بپردازید.

برنامه SMS اندروید Persona 5 IM

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

از لحاظ تم و ظاهر مورد استفاده Persona 5 IM را می توان جالب ترین اپلیکیشن در زمینه تغییر محیط اس ام اس اندروید دانست. قابلیت هاس سفارشی سازی نسبتا زیادی هم در آن قرار داده شده است. قابلیت هایی مثل تغییر رنگ و حرکاتی همراه با انیمیشن نیز به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک کرده است. این درست است که جنبه کارکردی اپلیکیشن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است ولی اگر فقط به دنبال تنوعی در ساختار پیامک های خود هستید Persona 5 IM فارغ از ویژگی های فنی که دارد انتخاب خیلی خوبی می تواند باشد.

دانلود برنامه ارسال پیامک Handcent Next SMS

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

Handcent Next SMS یکی از اولین اپلیکیشن های پیشرو در این زمینه است که همواره مورد توجه کاربران اندروید بوده است. این اپلیکیشن دارای انواع قابلیت ها و ویژگی ها است. انواع تم ها، بخش حریم خصوصی جهت ذخیره پیام های شخصی، پشتیبان گیری از پیامک ها، استفاده از انواع اموجی و بسیاری دیگر از امکانات، آن را به اپلیکیشن کاملی تبدیل نموده است. برای مثال، ویژگی Handcent Anywhere در این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد پیامک های خود را در صورت لزوم از طریق تبلت یا کامپیوتر شخصی نیز به مخاطب مد نظرتان ارسال کنید.

دانلود نرم افزار پیام رسانی اندروید Signal Private Messenger

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

Signal Private Messenger از بسیاری جهات شبیه اپلیکیشن های واتساپ و فیسبوک است. اما یک تفاوت این اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن ها در استفاده آن از رمزنگاری در ارسال پیام ها است که ممطمئنا این ویژگی باعث جذب کسانی خواهد شد که به امنیت پیام های خود اهمیت می دهند. اگر مخاطبین شما این اپلیکیشن را دارا نباشند می توانید با استفاده از سیمکارت خود نیز به ارسال پیامک برای آن ها بپردازید یا حتی از طریق آن به تماس تلفنی بپردازید. طراحی متریال و سادگی استفاده از ویژگی های در دسترس این اپلیکیشن آن را به انتخاب خوبی تبدیل کرده است. ضمن اینکه استفاده از آن کاملا رایگان می باشد.

تغییر محیط اس ام اس اندروید با استفاده از اپلیکیشن Mood Messenger

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

یکی از تازه ترین اپلیکیشن های فعال در این زمینه است. شاید این اپلیکیشن به اندازه بقیه گزینه های موجود در لیست ما دارای قابلیت های متنوع نباشد ولی یک ویژگی خیلی خوب دارد. Mood Messenger همه چیز را ساده نگه می دارد در حالی که کلیدی ترین ویژگی های مورد نیاز شما را همیشه در دسترستان قرار می دهد. امکان ارسال پیام از طریق اینترنت نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. Mood Messenger هم کاملا رایگان است.

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های اس ام اس اندروید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو