چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم؟


آیا به دنبال راهی برای خروج از بلاک واتس اپ می گردید؟ اگر همین طور است به صفحه درستی آمده اید. در این مقاله روش خارج شدن از بلاک واتس اپ را به شما آموزش می دهیم. احتمالا طی تحقیقاتی که پیش از این برای خارج شدن از بلاک واتس اپ انجام داده اید، به این نتیجه رسیده اید که تنها روش برای انجام این کار، حذف کردن حساب کاربری واتس اپ شما و از دست دادن تمام...

آیا به دنبال راهی برای خروج از بلاک واتس اپ می گردید؟ اگر همین طور است به صفحه درستی آمده اید. در این مقاله روش خارج شدن از بلاک واتس اپ را به شما آموزش می دهیم.

احتمالا طی تحقیقاتی که پیش از این برای خارج شدن از بلاک واتس اپ انجام داده اید، به این نتیجه رسیده اید که تنها روش برای انجام این کار، حذف کردن حساب کاربری واتس اپ شما و از دست دادن تمام اطلاعات است. البته با استفاده از این روش به نتیجه می رسید و اطلاعات واتس اپ را می توانید بازگردانی کنید، اما بازگردانی آن ها زمان و تلاش زیادی می طلبد.

برای رفع این مشکل، راهکاری وجود دارد که بدون نیاز به حذف حساب کاربری واتس اپ خود، می توانید از خود را از حالت بلاک خارج سازید. در ادامه این مقاله این راه کار را آموزش خواهیم داد.

خارج شدن از بلاک واتس اپ بدون حذف اکانت

چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم؟

با استفاده از این روش می توانید در نسخه جدید واتس اپ خودتان را بدون نیاز به حذف حساب کاربری،از بلاک خارج کنید. این روش بر خلاف روش های دیگری است که تنها با استفاده از نسخه های قدیمی تر واتس اپ انجام می شوند و شامل حذف حساب کاربری هستند.

برای این روش نیاز به کمک یک دوست مشترک، همکار، یا عضوی از خانواده، و همچنین به مهارت هایی برای متقاعد کردن افراد نیاز دارید. در این مقاله یک مثال را در نظر گرفته و فرآیند انجام کار را توضیح خواهیم داد. برای تصاویر اسکرین شات های این فرآیند از نسخه ۲٫۱۶٫۶ واتس اپ برای iOS استفاده کرده ایم.

مراحل خروج از بلاک واتس اپ

مرحله اول

چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم؟

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در این مثال نام شما مثلا Hemant است و توسط دوستتان به نام Akshay بلاک شده اید. همان طور که می بینید، مشخصات و وضعیت دوست شما قابل مشاهده نیست و همچنین حتی پیام ها نیز ارسال نشده اند.

مرحله دوم

در این مثال شما قرار است از یک دوست که بین شما و Akshay مشترک است کمک بگیرید. فرض کنیم اسم این دوست Rahul است. از این دوست بخواهید یک گروه واتس اپ راه اندازی کند و شما و Akshay را در آن گروه اضافه کند.

مرحله سوم

اکنون اگر شما در این گروه پیامی بفرستید، تمامی افراد داخل گروه، از جمله Akshay می توانند این پیام را بخوانند. همچنین هرگونه پیام و پاسخی که Akshay در این گروه بفرستد را نیز شما می توانید دریافت کنید، با این که همان طور که در تصویر زیر می بینید، او شما را بلاک کرده است.

چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم؟

اگر می خواهید یک صحبت خصوصی با دوستی که شما را بلاک کرده است (که در این مثال Akshay نام دارد) داشته باشید، می توانید از دوست مشترکتان که گروه را تشکیل داده است (که در این مثال Rahul نام دارد) بخواهید که گروه را ترک نماید.

در این صورت تنها شما دو نفر در گروه باقی می مانید و می توانید مثل حالتی که در چت خصوصی هستید، با یک دیگر به مکالمه و گفتگو در واتس اپ بپردازید.

اکنون باید از مهارت های متقاعد کردن خود کمک بگیرید و دوستتان را متقاعد سازید تا شما را از حالت بلاک خارج کند.

نکات مهم در رابطه با این روش خروج از بلاک

چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم؟
در این روش، با این که می توانید با فردی که شما را بلاک کرده است، گفتگو کنید، اما نمی توانید عکس پروفایل و وضعیت او را ببینید. اما نکته مهم نیز همین است که بتوانید با او صحبت کرده و او را قانع کنید شما را از حالت بلاک خارج سازد. واتس اپ این امکان را به شما می دهد که در چت های گروهی بتوانید با فردی که شما را بلاک کرده است ارتباط برقرار کنید. این ویژگی ممکن است به زودی از واتس اپ حذف شود و دیگر امکان چت با فردی که شما را بلاک کرده است وجود نداشته باشد، اما تا زمانی که این ویژگی هست، شما می توانید از آن برای خروج از بلاک در واتس اپ استفاده نمایید.

منبع

چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...