پخش 16 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در صدا و سیمای ایلام در ایام نوروز


پخش 16 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در صدا و سیمای ایلام در ایام نوروز

گروه فرهنگی - مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: 8 هزار و 405 دقیقه برنامه تلویزیونی و 8 هزار و 80 دقیقه برنامه رادیویی در طول تعطیلات نوروزی از شبکه‌ استانی ایلام پخش خواهد شد.

پخش 16 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در صدا و سیمای ایلام در ایام نوروز
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام امروز در نشست خبری اظهار کرد: تلاش سازمان صدا وسیما در سال های اخیر بر این بوده تا اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی بتوانند با بهرتین کیفیت برنامه های رادیو تلویزیون را تماشا کنند .
وی افزود : گسترده کردن پوشش شبکه دیجیتال برای تحقق این امر دنبال شده و در این راستا هم اکنون بخش های قابل توجهی از مناطق استان ایلام از شبکه دیجیتال برخوردار هستند .
مدیرکل صدا و سیمای ایلام، تاکید کرد: ۹۷ درصد چمعیت استان هم اکنون به شبکه دیجیتال متصل شده و تنها سه درصد در نقاط کور و دورافتاده قرار گرفته که برای سال آتی پوشش قرار دادن بخش عمده ای از این نقاط در اولویت صدا و سیمای استان ایلام قرار دارد .
بازوند تصریح کرد : طبق نظرسنجی های عمومی ۷۵ درصد مردم بیننده برنامه های سیمای استانی و ۲۴ درصد شنونده برنامه های رادیو هستند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی برای ایام نوروز ۹۸ خبر داد و اضافه کرد: 8 هزار و ۴۰۵ دقیقه برنامه تلویزیونی و 8 و ۸۰ دقیقه برنامه رادیویی در طول تعطیلات نوروزی از شبکه های استانی پخش خواهد شد .
مدیرکل صدا و سیمای ایلام ویژه برنامه تحویل سال، ۱۵ برنامه زنده وهارانه، تولید برنامه های مختص به راهیان نور، پخش ۳۰ فیلم سینمایی، پخش ۱۰ مستند با محوریت معرفی استان ایلام از دیگر برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام در ایام نوروز است
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق