دیبالای کهگیلویه و بویراحمدی میهمان برنامه 90 و ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج+جزییات


دیبالای کهگیلویه و بویراحمدی میهمان برنامه 90 و ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج+جزییات

امیر محمد علامه که در چند ماه اخیر سر و صدای زیادی در استان ایجاد کرده است دوشنبه شب مهمان برنامه 90 می شود همچنین برای تحویل سال نیز همراه با چند نفر از ملی پوشان مهمان ویژه شبکه تهران خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرمحمد علامه، پسربچه 10 ساله اهل دهدشت، همین کودک مستعدی است که ضربه استثنایی را به توپ نوستالژیک ایرانی ها زد و الگویش یعنی پائولو دیبالا را فرسنگ ها آنطرف تر به وجد آورد. او متولد دی ماه سال 1388 است و فوتبال را در همان شهر دهدشت پیگیری می کند.

در ویدیوی مشهور پسر بچه بعد از اینکه توپ را به هدف می زند، به سمت دوربین برمی گردد و خوشحالی مشهور پائولو دیبالا (دیبالا ماسک) را انجام می دهد. سوژه صفحه 433 هم برای انتشار این ویدیو همین علاقه پسر ایرانی به دیبالا و ضربه دقیق او بوده است. در ذیل این فیلم، اکانت رسمی دیبالا هم منشن شده است تا این ستاره بتواند یکی از دورترین و کم سن ترین طرفدارانش را ببیند.

دیبالای کهگیلویه و بویراحمدی میهمان برنامه 90 و ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج+جزییات

این کلیپ که توجه های زیادی را به خود جلب کرده بود، با نظرات جالب توجهی همراه شد. عده ای می گفتند خود دیبالا نمی تواند این توپ را به آن پنجره کوچک بفرستد و برخی ضربه پسر بچه ایرانی را بهتر از ضربات دیوید بکام می دانستند.

سرانجام اتفاقی که انتظارش می رفت، رخ داد. دیبالا فیلم را دید، لایک کرد و ساعاتی پیش در اینستاگرام شخصی اش آن را منتشر کرد و از دنبال کننده هایش خواست که در صورت آشنایی با این کودک، او را معرفی کنند.

پسرک ده ساله ای که کمتراز یک سال است کفش فوتبال به پا کرده توجه خانواده،مربیان و دوستان را به خود جلب کرده است.

امیر محمد علامه حالا که در چند ماه اخیر سر و صدای زیادی در استان ایجاد کرده است دوشنبه شب مهمان برنامه 90 می شود همچنین برای تحویل سال نیز همراه با چند نفر از ملی پوشان مهمان ویژه شبکه تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی