4 دلیل برای این‌که Y7 Prime 2019 هواوی را بخریم


4 دلیل برای این‌که Y7 Prime 2019 هواوی را بخریم

معمولا وقتی کلمه «اقتصادی» را می‌شنویم یاد دیوایس‌هایی زشت و با قابلیت‌های اندک می‌افتیم که حتی قادر به انجام ساده‌ترین کارها نیستند. اما حضور کمپانی‌های چینی و شرکت‌های نوپا باعث شده این بخش از بازار دگرگون شود و شاهد دستگاه‌هایی جذاب در کلاس اقتصادی باشیم. هوآوی یکی از همین برندها به‌حساب می‌آید که با معرفی مدل‌های چشم‌گیر و مقرون‌به‌صرفه...

معمولا وقتی کلمه «اقتصادی» را می‌شنویم یاد دیوایس‌هایی زشت و با قابلیت‌های اندک می‌افتیم که حتی قادر به انجام ساده‌ترین کارها نیستند. اما حضور کمپانی‌های چینی و شرکت‌های نوپا باعث شده این بخش از بازار دگرگون شود و شاهد دستگاه‌هایی جذاب در کلاس اقتصادی باشیم. هوآوی یکی از همین برندها به‌حساب می‌آید که با معرفی مدل‌های چشم‌گیر و مقرون‌به‌صرفه زبانزد همگان شد و در حال حاضر نیز جز برترین تولیدکنندگان حوزه هندست‌ها به‌شمار می‌رود. در ادامه قصد داریم تا با Y7 Prime 2019 هوآوی بیش‌تر آشنا شویم.

دیزاین و دیسپلی؛ درخشش دیزاین مدرن!

4 دلیل برای این‌که Y7 Prime 2019 هواوی را بخریم

طراحی زیبا برای همه اسمارت فون‌ها و به‌طور کلی برای تمامی دیوایس‌ها اهمیت فراوانی دارد و در حقیقت دلیلی برای خرید یک گجت به‌حساب می‌آید. هوآوی نیز به چنین موضوعی پی برده و برای محصول خود دیزاین مدرنی را تدارک دیده است. در قاب جلو شاهد طراحی کم‌حاشیه هستیم که دیدن محتواهای مختلف را هیجان‌انگیزتر می‌سازد. همچنین تولیدکننده توانسته نمایشگری بزرگ را در قابی کوچک قرار دهد و به‌همین دلیل Y7 Prime 2019 به‌راحتی در جیب و فضاهای کوچک قرار می‌گیرد. نمایشگر گجت ۸۰ درصد از این بخش را تشکیل داده و ظاهری چشم‌نواز به مدل چینی بخشیده. نسبت تصویر ۱۹:۹ خوش‌دستی موبایل را بیش‌تر نموده و مطمئن باشید در دست گرفتن Y7 Prime 2019 لذت‌بخش خواهد بود. برای این‌که گوشی آینده خود را براساس سلیقه‌تان انتخاب کنید، شرکت سازنده هندست مذکور را در سه رنگ خیره‌کننده به بازار عرضه کرده که از آن بین می‌توان به قرمز اشاره نمود.

صفحه‌نمایش غول‌پیکری برای Y7 Prime 2019 فراهم شده تا به‌راحتی با اپلیکیشن‌ها کار کنید و از تجربه گیم‌های اندرویدی لذت ببرید. گفتنی‌ست تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها نیز در این پنل تقریبا ۶.۳ اینچی فوق‌العاده است. دیسپلی محصول هوآوی از رزولوشن اچ‌دی پلاس سود می‌جوید و به تکنولوژی IPS مجهز گشته. در نتیجه شاهد زاویه دید گسترده‌ای در نمایشگر Y7 Prime 2019 هستیم.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ میکس محصول کوآلکام و پلت‌فرم گوگل!

4 دلیل برای این‌که Y7 Prime 2019 هواوی را بخریم

در واقع بدون پردازنده اسمارت فون‌ها معنای خود را از دست می‌دهند و دیگر نمی‌توان از آن‌ها برای اجرای اپلیکیشن و بازی‌ها استفاده کرد. هوآوی برای Y7 Prime 2019 از تراشه سری ۴۰۰ کوآلکام بهره برده که در کلاس اقتصادی قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌تواند برنامه‌های سبک را اجرا نماید. به این ترتیب کارهای روزمره بدون نقص انجام می‌گیرد و حتی قادر به تجربه گیم‌های سبک خواهید بود. با این همه نباید مقدار حافظه را فراموش کرد. شرکت سازنده Y7 Prime 2019 را در یک مدل تولید نموده که در آن ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۳ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. این فضا نیاز شما را برطرف نمی‌کند؟ مشکلی نیست! خوش‌بختانه Y7 Prime 2019 از درگاه میکرو اس‌دی سود می‌جوید و از این رو قادر به ارتقای حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت خواهید بود.

در کنار پردازنده، بخش نرم‌افزاری نیز حائز اهمیت است. از این رو تولیدکننده سیستم‌عامل اندروید را برای Y7 Prime 2019 تدارک دیده. در نگارش هشتم پلت‌فرم گوگل تغییرات مثبتی رخ داده که تجربه کاربری را بهبود بخشیده. اما هوآوی به اندروید اکتفا نکرده و گجت خود را به یک رابط کاربری اختصاصی مجهز نموده. EMUI به‌طور کامل ظاهر سیستم‌عامل را دگرگون کرده و به این ترتیب ظاهر تازه‌ای برای اندروید رقم زده.

دوربین‌ها؛ مناسب سلفی‌بازها!

4 دلیل برای این‌که Y7 Prime 2019 هواوی را بخریم

بی‌شک ماژول دوربین دوگانه یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Y7 Prime 2019 به‌شمار می‌آید. سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تصاویری جذاب و کم‌نظیر در این رنج قیمتی ثبت می‌کنند که نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهند. همچنین امکان گرفتن پرتره هم فراهم شده است. یکی از دوربین‌ها از دریچه دیافراگم نسبتا بازی سود می‌برد تا حتی در شرایط نوری ضعیف نیز عکس‌های پرنوری بگیرید. فلاش ال‌ای‌دی هم تدارک دیده شده تا با خاطری آسوده در هنگام شب نیز به عکاسی بپردازید. ناگفته نماند قادرید با رزولوشن فول اچ‌دی به ضبط ویدیوها مشغول شوید.

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، توجهات به دوربین سلفی نیز بیش‌تر شد. امروزه هم شرکت‌های سازنده و هم کاربران این موضوع را در اولویت خود قرار می‌دهند و گاها این سنسور دلیلی برای خرید یک اسمارت فون شمرده می‌شود. هوآوی Y7 Prime 2019 را به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قاب جلو مجهز نموده که عکس‌هایی پر از جزئیات ثبت می‌نماید. به این ترتیب محصول مذکور گزینه‌ای عالی برای عاشقان سلفی به‌حساب می‌‌آید. تماس‌های تصویری بسیاری در طول روز برقرار می‌کنید؟ می‌خواهید استوری‌های باکیفیتی داشته باشید؟ در نتیجه Y7 Prime 2019 را در سبد خریدتان قرار دهید. چراکه با گجت هوآوی می‌توانید با رزولوشن فول اچ‌دی به ضبط کلیپ‌ها بپردازید.

باتری و سایر قابلیت‌ها؛ جادوی شارژ سریع!

4 دلیل برای این‌که Y7 Prime 2019 هواوی را بخریم

باتری ۴ هزار میلی‌آمپری جز دلایل اصلی برای خرید این گوشی محسوب می‌شود. این باتری غول‌پیکر عمر نسبتا خوبی را برای گوشی به ارمغان می‌آورد و تا ساعت‌ها می‌توانید از Y7 Prime 2019 بهره بجویید. نمی‌خواهید وقت‌تان تلف شود و مایلید در زمان صرفه‌جویی کنید؟ در نتیجه محصول هوآوی را مدنظر داشته باشید. دیوایس چینی از تکنولوژی شارژ سریع سود می‌جوید و از این رو تنها در چندین دقیقه فول‌شارژ خواهد شد. برای این‌که سطح امنیت دستگاه افزایش یابد، سازنده از حس‌گر اثرانگشت استفاده نموده تا فقط خودتان قادر به آنلاک کردن Y7 Prime 2019 باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل