تیم های نظارتی دامپزشکی البرز در ایام نوروز فعال هستند


تیم های نظارتی دامپزشکی البرز در ایام نوروز فعال هستند

به گزارش ایرنا، دکتر سید محسن ابوترابی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران این طرح تشدید از 20 اسفند ماه جاری...

به گزارش ایرنا، دکتر سید محسن ابوترابی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران این طرح تشدید از 20 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی اضافه کرد: این طرح در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی عید نوروز اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در سطح استان در 2 نوبت صبح و بعدازظهر بر واحدهای توزیع و عرضه مرغ و ماهی، گوشت قرمز، رستوران‌ها، هتل‌ها، کبابی‌ها، چلوکبابی ها،قصابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی نظارت دقیق می‌کنند.
ابوترابی افزود : در طرح مذکور هشت تیم در سطح استان فعال شده و روزانه تعداد 16 نفر بر مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی از شهروندان و مسافران خواست مواد خام تهیه شده را از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن و همچنین آرم دامپزشکی دقت کنند.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن گویا 1512 و یا به شماره تلفن 32737179 اطلاع دهند.
6155/ 6155
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست