ستاره آبی ها جای خالی کاپیتان جنجالی را پر کرد + عکس


لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر، دیشب نمایش خوبی مقابل میلان در دربی نشان داد تا جای خالی ایکاردی را پر کند. نوشته ستاره آبی ها جای خالی کاپیتان جنجالی را پر کرد + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره آبی ها جای خالی کاپیتان جنجالی را پر کرد + عکس

مارتینز و درخشش فوق العاده مقابل میلان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵
ستاره آبی ها جای خالی کاپیتان جنجالی را پر کرد + عکس

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر، دیشب نمایش خوبی مقابل میلان در دربی نشان داد تا جای خالی ایکاردی را پر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در سال گذشته اخباری در مورد تمایل تیم هایی چون رئال و اتلتیکومادرید برای جذب لائوتارو مارتینز شنیده شده اما این مهاجم ۲۲ ساله در نهایت ترجیح داد راهی اینتر شود و حالا در همان فصل اول عملکرد موفقی در این تیم داشته است.

در هفته های اخیر و با توجه به غیبت مائورو ایکاردی و درگیری او با مدیریت باشگاه، لائوتارو مارتینز تبدیل به مهره ثابت نراتزوری در خط حمله شده و عملکرد خوبی نیز از خود ارائه داده است. در دربی دیشب مقابل میلان، لائوتارو مارتینز در همان دقایق ابتدایی با یک ضربه سر خوب، وسینو را در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت کرد تا هافبک اروگوئه ای موفق به گلزنی شده و اینتر از میلان پیش افتد.

همچنین لائوتارو مارتینز در نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه جیجی دوناروما شد تا در شبی که هواداران اینتر از غیبت ایکاردی هراس داشتند، او به خوبی جای مهاجم هموطن خود را پر کرده و یکی از عوامل پیروزی مهم اینتر در دربی دلامدونینا لقب گیرد.

ستاره آبی ها جای خالی کاپیتان جنجالی را پر کرد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد