بازگشت مزدا به مسابقات 24 ساعته لمانز؟


بازگشت مزدا به مسابقات 24 ساعته لمانز؟

مزدا اعلام کرد جنبه‌های مختلف بازگشت به مسابقات استقامت 24 ساعته لمانز را بررسی می‌کند. مدیر اجرایی مزدای آمریکای شمالی در مصاحبه با نشریه درایو تأیید کرد این خودروساز ژاپنی امکان بازگشت به مسابقات لمانز را بررسی می‌کند اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. ماساهیرو مورو گفته است: من فکر می‌کند که ما هنوز... The post بازگشت مزدا به مسابقات 24...

مزدا اعلام کرد جنبه‌های مختلف بازگشت به مسابقات استقامت 24 ساعته لمانز را بررسی می‌کند.

بازگشت مزدا به مسابقات 24 ساعته لمانز؟
مدیر اجرایی مزدای آمریکای شمالی در مصاحبه با نشریه درایو تأیید کرد این خودروساز ژاپنی امکان بازگشت به مسابقات لمانز را بررسی می‌کند اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

بازگشت مزدا به مسابقات 24 ساعته لمانز؟
ماساهیرو مورو گفته است:

من فکر می‌کند که ما هنوز برنامه‌ای کامل برای بازگشت به مسابقات 24 ساعته نداریم. ما با کلوب ACO در تماس هستیم و من خودم شخصاً با پیر فیلون و ژان تاد گفت‌وگو کرده‌ام. حضور در مسابقات برای ما مهم است.

بازگشت مزدا به مسابقات 24 ساعته لمانز؟
مزدا با مسابقات لمانز بیگانه نیست زیرا در سال 1991 یک پیروزی بسیار پر سر و صدا با خودروی 787B به دست آورد. این خودرو از پیشرانه‌ی روتاری استفاده می‌کرد و به همین خاطر مزدا به اولین خودروساز ژاپنی تبدیل شد که چنین پیروزی‌ای به دست آورد.

مدیر مزدا در خاتمه اظهار می‌دارد:

من فکر می‌کنم که شرکت در حال نگاه به وضعیت آتی مسابقات و به ویژه مسابقات 24 ساعته لمانز است تا تصمیم نهایی درباره حضور در مسابقات را بگیرد. در حال حاضر اولین و مهم‌ترین اولویت و فعالیت ما قهرمانی در مسابقات IMSA است. آقای جوست که قبلاً چندین قهرمانی را در مسابقات به دست آورده یک فرد بسیار قوی‌ای بوده و قطعاً می‌تواند قدم بعدی را برای قهرمانی مزدا بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند