43 کشته و زخمی براثر تیراندازی های 24 ساعت گذشته در آمریکا


43 کشته و زخمی براثر تیراندازی های 24 ساعت گذشته در آمریکا

51 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 16 نفر کشته و 27 نفر زخمی شده اند.

43 کشته و زخمی براثر تیراندازی های 24 ساعت گذشته در آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، براساس گزارشهای دریافتی تاکنون ، 51 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 16 نفر کشته و 27 نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در شهر "مانت پلیزنت" در ایالت کارولینای جنوبی دو نفر زخمی شدند. تیراندازی دیگری در شهر میامی گاردنز در ایالت فلوریدا نیز به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. پلیس اعلام کرد تیراندازی در میامی گاردنز و نزدیک یک مدرسه ابتدایی رخ داده است.
تیراندازی در شهر منهتن در ایالت نیویورک نیز به زخمی شدن سه نفر منجر شد. پلیس اعلام کرد تیراندازی و درگیری بین گروههای تبهکار رخ داده است. در حادثه ای در شهر "بولدر سیتی" در ایالت نوادا دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی و علت آن را اختلافات خانوادگی برشمرده است. در حادثه مشابه دیگری در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین دو نفر کشته شدند.
14 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 146 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 34 نفر کشته و 110 نفر زخمی شده اند. 38 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 172 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 50 نفر کشته و 137 نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت دوشنبه تا سه شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز چهارشنبه منتشر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!