21 آسیب دیده چهارشنبه سوری در گیلان به بیمارستان رفتند


21 آسیب دیده چهارشنبه سوری در گیلان به بیمارستان رفتند

پیمان اسدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد آسیب دیده، پنج نفر از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان و بقیه...

پیمان اسدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد آسیب دیده، پنج نفر از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان و بقیه توسط خانواده ها به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی با بیان این که از مجموع آمار 21 آسیب دیده چهارشنبه سوری استان گیلان تاکنون، 19 نفر مرد و دو نفر زن هستند، افزود: بیشترین آسیب نیز از ناحیه چشم و صورت گزارش شده است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: یک خانم 25 ساله در چابکسر دچار آسیب شدید چشمی شده است.
450 نیروی این مرکز برای خدمات رسانی احتمالی در چهارشنبه آخرسال آماده اند، نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان در تمامی پایگاه های شهری و جاده ای استان در آماده باش کامل هستند.
علاوه بر آماده باش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در سراسر استان گیلان، نیروهای این مرکز از عصر امروز (سه شنبه) تا پایان امشب، به همراه دستگاه های اورژانس در چهار محور اصلی و پرتردد شهرستان رشت مستقر می شوند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان نیز از بیست و پنجم ماه جاری در 62 پایگاه استان به اجرا درآمده و تا 15 فروردین ادامه دارد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی 115 گیلان، دارای یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتور لانس و 120 دستگاه آمبولانس است.
7286 /6030
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا