سیل در خراسان شمالی جان 2 چوپان و 305 راس دام را گرفت


سیل در خراسان شمالی جان 2 چوپان و 305 راس دام را گرفت
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: وقوع سیل در شهرستان مانه و سملقان در غرب این استان دیشب و امروز به مرگ ۲ چوپان و تلف شدن ۳۰۵ راس دام روستاییان و عشایر این منطقه انجامید.

سردار علیرضا مظاهری سه شنبه شب به ایرنا گفت: چوپانان دیشب با ۷۰ راس دام خود گرفتار سیل شده بودند که امروز جسد آنان کشف و از آب بیرون کشیده شد.

وی افزود: سیلاب همچنین باعث تخریب ۴۱ واحد مسکونی روستاییان و عشایر این شهرستان شد و با انداختن هفت تیر برق، برق چند روستا را قطع کرد که امروز با تلاش نیروهای شرکت برق، این مشکل برطرف شد.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش های دریافتی بر اثر جاری شدن سیل تا کنون افزون بر ۵۰ میلیارد ریال به بخش زراعی و باغی و ۱۵ میلیارد ریال به بخش دامی بخش های مانه و مرکزی شهرستان مانه و سملقان خسارت وارد شده و به روستاهای گرماب، منطقه کالیمانی و خرتوت آسیب رسیده است.

سیل دیشب خراسان شمالی در شهرستان مرزی راز و جرگلان نیز ۸۵ میلیارد ریال خسارت به بخش های مسکونی، دامی و کشاورزی و زیرساخت های روستایی منطقه وارد آورده است.

ورود یک سامانه بارشی به خراسان شمالی از یکشنبه شب این استان را تحت تاثیر قرار داده که این سامانه تا چهارشنبه شب با بارش برف و باران بر این استان حکمفرما خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس