فعالان مسجدی گیلان تجلیل می شوند


فعالان مسجدی گیلان تجلیل می شوند

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از برگزاری همایش تجلیل از فعالان مسجدی گیلان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: به‌منظور گرامیداشت این ایام از فعالان عرصه مسجد و مدیرانی که همراه و همگام با فعالیت کانون‌های مساجد هستند، تجلیل می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تجلیل ۷۰ نفر از اصحاب مسجد خبر داد و افزود: در این آئین از برترین‌های کانون‌های مساجد استان شامل مدیران کانون‌های برتر، ائمه جماعت، کتابداران، فعالان قرآنی، کانون‌های الگو و گروه‌های سرود مسجدی تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم فردا( یک‌شنبه، ۲۶ اسفند) با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلای رشت برگزار می‌شود.

رضوانی نژاد با اشاره به فعالیت ۹۰۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اظهار کرد: یک سوم مساجد استان دارای کانون فرهنگی و هنری هستند که در تلاشیم علاوه بر کمیت بر کیفیت برنامه‌های ارائه شده نیز بیفزاییم.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه