رئیس کمیته امداد پاتاوه معرفی شد/اجرای 121 طرح اشتغال در پاتاوه


رئیس کمیته امداد پاتاوه معرفی شد/اجرای 121 طرح اشتغال در پاتاوه

با حکم مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته امداد شاخه پاتاوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) پاتاوه با حضور قائم‌ مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه فلسفه وجودی این نهاد بر مبنای خدمت به مردم است، گفت: بهترین مردم کسانی هستند که خیرشان برای مردم بهتر و بیشتر باشد.

ارسلان جلال فرد اظهار داشت: تلاش ما بر اعتمادسازی، صداقت در کار، شفاف بودن، تقویت فرهنگ کار و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه هدف از تاسیس کمیته امداد ارائه خدمت به خانواده‌ های نیازمند است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 121 طرح اشتغال با اعتبار ۲ میلیارد و 525 میلیون تومان برای مددجویان پاتاوه انجام‌ شده است.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 422 فقره تسهیلات کارگشایی با اعتبار یک میلیارد و 656 میلیون تومان از دیگر اقدامات در کمیته امداد پاتاوه است.

جلال فرد با بیان اینکه وظیفه ما این است که اعتماد عمومی را نسبت به این نهاد جلب کنیم، گفت: در زمینه خدمت به نیازمندان باید با مردم رو راست باشیم و از فرصت‌ ها برای پیشبرد اهداف خود به بهترین نحو استفاده کنیم.

شایان ذکر است در این آئین از زحمات جهانبخش بزرگ امید تقدیر و مجتبی امینی به‌ عنوان رئیس جدید کمیته امداد پاتاوه معرفی شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد