دکتر حمیدرضا حاتمی جانباز روان شناس آسمانی شد


دکتر حمیدرضا حاتمی جانباز روان شناس آسمانی شد

دکتر حمید رضا حاتمی جانباز سال‌های دفاع مقدس و استاد تمام دانشگاه امام حسین (ع) که ریاست گروه جنگ نرم این دانشگاه را برعهده داشت، پس از تحمل سال‌ها بیماری،‌ صبح دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دکتر حمیدرضا حاتمی جانباز روان شناس آسمانی شد
میگنا: دکتر حمیدرضا حاتمی جانباز سال‌های دفاع مقدس و استاد تمام روان شناسی دانشگاه امام حسین (ع) که ریاست گروه جنگ نرم این دانشگاه را برعهده داشت، پس از تحمل سال‌ها بیماری،‌ دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم حاتمی، برادر شهید و استادی متدین، فرهیخته، ولایی، متواضع، متعهد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و فعال و موثر بود.

گفتنی است دکتر حمید رضا حاتمی دارای دکترای روانشناسی عمومی و عضو هیت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در گروه روانشناسی مشغول بخدمت بود.

وی علاوه بر تدریس، هدایت و راهنمایی چندین پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در موضوعات مرتبط با روانشناسی را داشته و صاحب چندین مقاله و عضویت در هیئت تحریریه چندین مجله علمی و پژوهشی در زمینه روانشناسی و علوم رفتاری را در کارنامه خود داشتند.



مراسم تشییع پیکر آن مرحوم، صبح امروز ساعت 8 صبح از درب منزل به نشانی تهران؛ شهرک نفت، خیابان آبادان، خیابان کیش، نبش کیش هفتم، پلاک 15 برگزار شد.
مراسم ختم آن مرحوم نیز ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در خ پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان بعد از خیابان شهید عراقی بین ایستگاه متروی زین‌الدین و آتش‌نشانی مسجد حضرت رسول اکرم برگزار می‌شود.


*پایگاه خبری روان شناسی میگنا درگذشت این جانباز دوران دفاع مقدس و استاد برجسته را به خانواده داغدار و جامعه دانشگاهی و روان شناسی کشور تسلیت می‌گوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت