آموزش تصویری بافت موی فرانسوی حرفه ای در خانه


بافت موی فرانسوی از انواع مدل بافت های ساده و جذاب است و اگر شما تمایل دارید در مدل موهایتان تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است از این بافت موی تزیینی استفاده کنید. آموزش بافت موی فرانسوی بافت موهای زنانه و دخترانه در انواع مدل های دائمی و موقتی موجود هستند و شما می توانید به کمک انواع مدل بافت موی آفریقایی و بافت موی هلندی و بافت موی تیغ...

بافت موی فرانسوی از انواع مدل بافت های ساده و جذاب است و اگر شما تمایل دارید در مدل موهایتان تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است از این بافت موی تزیینی استفاده کنید.

آموزش بافت موی فرانسوی

بافت موهای زنانه و دخترانه در انواع مدل های دائمی و موقتی موجود هستند و شما می توانید به کمک انواع مدل بافت موی آفریقایی و بافت موی هلندی و بافت موی تیغ ماهی و … شینیون موهایتان را تزیین کنید و در مدل موهایتان تغییر و تنوع ایجاد نمایید. در ادامه آموزش بافت مو فرانسوی در ۵ مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این بافت مو تزیینی مورد توجه تان قرار بگیرد.

آموزش تصویری بافت موی فرانسوی حرفه ای در خانه

مراحل بافت مو فرانسوی

۱. ابتدا موهایتان را مقداری نم دار کنید و آن ها را به سمت راست بیاورید سپس مقداری موس یا ژل به موهایتان بزنید تا مرتب شوند و حدود ۵ سانت از سمت راست جلوی موهای خود را بگیرید و شروع به بافتن موها به صورت فرانسوی کنید.
۲. برای بافت مو فرانسوی باید موهایتان را به سه قسمت مساوی تقسیم نمایید و با کمک انگشتان موهایتان را از یکدیگر جدا کنید و شروع به بافتن موها به صورت معمولی نمایید به این صورت که لایه مو سمت راست خود را روی لایه وسطی موها بیاورید و لایه سمت چپ موها را نیز روی لایه وسطی بیاورید و بافت مو را به همین صورت ادامه دهید.

آموزش تصویری بافت موی فرانسوی حرفه ای در خانه

۳. بعد از اینکه موهایتان را مقداری بافتید در این مرحله از بافت موی فرانسوی شروع به اضافه کردن مو از هر سمت کنید که برای این کار باید یک دسته از موهای کناره سمت راست خط پیشانی خود را بگیرید و به لایه سمت راست موهایتان اضافه کنید و این قسمت را روی لایه وسط بیاورید و آن ها را سفت کنید تا محکم شوند هر کدام از سه لایه را در طول کار از یکدیگر جدا نمایید و این کار را برای سمت چپ موهایتان نیز تکرار کنید و یک دسته مو را به لایه اول بیفزایید و روی لایه وسطی بیاورید و این کار را تا سه سانتی متر پایین تر از خط شروع گردن تان ادامه دهید و در این مرحله موها را به طرف شانه چپ خود به شکل افقی ببافید.

آموزش تصویری بافت موی فرانسوی حرفه ای در خانه

۴. سعی کنید موهایتان را تا جایی که امکان دارد سفت ببافید و سه لایه را از یکدیگر جدا نماید تا مسیر بافت موی شما کنترل شود.
۵. بعد از اینکه به زیر گوش چپ خود رسیدید همه موهایتان را به صورت بافت مو فرانسوی ببافید به این صورت که ۳ لایه ابتدایی را مانند اول کار به یکدیگر ببافید و در آخر نیز کش محکمی را دور موهایتان ببیند تا بافت موهایتان باز نشود.

آموزش تصویری بافت موی فرانسوی حرفه ای در خانه

اگر تمایل دارید بافت موی فرانسوی را خودتان روی موهایتان بزنید بهتر است به آینه نگاه نکنید زیرا آینه به جای اینکه به شما کمک کند باعث گیج شدن تان می شود و ممکن است در قسمت هایی از بافت مو اشتباهاتی را مرتکب شوید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت