پلوسی: با استیضاح ترامپ بدون حمایت جمهوری‌خواهان وقت خود را هدر داده‌ایم


نانسی پلوسی مجددا بر لزوم قانع‌کننده بودن استیضاح ترامپ برای هر دو حزب تاکید و تصریح کرد: در غیر این صورت وقت خود را هدر داده‌ایم .

آفتاب‌‌نیوز :
نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه "یواس‌ای تودی" اظهار کرد، برخی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان" از روزی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در انتخابات پیروز شد، می‌خواهند او را استیضاح کنند".

رییس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد: (با استیضاح ترامپ) وقت خود را هدر داده‌ایم، مگر آنکه مدارکمان آن‌قدر جامع باشند که جمهوری‌خواهان نیز قانع شوند.

پلوسی پیش از این نیز در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن پست گفته بود، تلاش برای استیضاح ترامپ "ارزشش را ندارد"، مگر آنکه حمایتی دوحزبی از این اقدام وجود داشته باشد.

او در این گفت‌وگو اشاره کرده بود که مساله استیضاح برای کشور بسیار تفرقه‌انگیز است و تنها در صورتی باید مطرح شود که قانع‌کننده و مورد پذیرش هر دو حزب باشد، بنابراین در غیر این صورت ترامپ "ارزشش را ندارد" که کشور دچار تفرقه شود.

این نخستین بار نیست که پلوسی بر لزوم دوحزبی بودن استیضاح ترامپ تاکید دارد. او معتقد است که پیگیری مساله استیضاح بدون حمایت جمهوری‌خواهان "هدیه‌ای" برای جمهوری‌خواهان خواهد بود.

ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس