جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟


جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟

مامان ها همیشه در تعیین جنسیت جنین عجله می کنند و دنبال هر راهی هستند تا حدسیاتی بزنند که جنین که آنها پسر است یا دختر.

مامان ها همیشه در تعیین جنسیت جنین عجله می کنند و دنبال هر راهی هستند تا حدسیاتی بزنند که جنین که آنها پسر است یا دختر!! این را اول مقاله بگم که هیچ کدوم از علائم زیر روش قطعی برای تعیین جنسیت جنین نیست و تنها براساس تجربیات مادرانی که نوزاد پسر داشتند، جمع آوری شده که اکثریت این علائم را داشته اند، چه بسا در این میان افرادی هم بوده اند که با توجه به داشتن این علائم دختردار شدن اند. یکی از علائمی که مامان ها خیلی دنبال می کنند این است که جنین پسر در کدام قسمت شکم قرار میگیرد. در این مقاله پاسخ این سوال و سایر علائم جنین پسر را باهم مقایسه می کنیم:
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟
16 علائم قابل توجه جنین پسر در طول بارداری:
برخی از علائم قابل توجه در پسر باردار بودن عبارتند از:
1.حالت تهوع:
هنگامی که علائم اولیه بارداری مانند حالت تهوع را تجربه نکنید، پسر باردار هستید
2. ضربان قلب:
اگر متوجه شدید ضربان قلب جنین کمتر از 140 ضربه در دقیقه است، نشان دهنده پسردار شدن است.
3. بروز آکنه:
آکنه یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد پسر دارید.
4. هوس کردن غذا:
هنگامی که پسر باردار هستید، به غذاهای ترش یا شور بیشتر تمایل دارید
5. موقعیت جنین پسر در شکم:
موقعیت شکم یکی از علامت های رایج است که می تواند جنسیت را تعیین کند و اگر شکم شما پایین قرار دارد نشان میدهد پسر باردار هستید یعنی جنین در قسمت پایین شکم قرار دارد.
6. تغییر شخصیت:
جنسیت نوزاد عمدتا بر تغییرات رفتاری تاثیر می گذارد. زنان با طبیعت تهاجمی، جسور و غالب، بیشتر احتمال دارد پسر باردار باشند.
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟
7.رنگ ادرار:
ظاهرا رنگ ادرار شما در دوران بارداری تغییر میکند. اگر ادرار تیره باشد نشان می دهد پسر باردار هستید.
8.اندازه سینه:
در دوران بارداری، سینه ها شروع به بزرگ شدن می کنند زیرا برای شیردهی آماده می شوند (بزرگ و حساس شدن سینه زنان در دوران بارداری از همان ماه اول). هنگامی که پسر باردار هستید ، پستان سمت راست شما بزرگتر از سمت چپ می شود.
9. سردی پاها:
پاهای سرد در طول بارداری یکی از نشانه های روشن پسردار بودن است.
10.رشد مو:
یکی دیگر از نشانه های رایج پسر داشتن سرعت رشد موها است. اگر پسر داشته باشید، معمولا موها سریعتر رشد می کند.
11.موقعیت خواب:
در دوران بارداری، اغلب احساس خستگی می کنید. در چنین وضعیتی، اگر بیشتر روی پهلوی چپ خود خوابیدید (خوابیدن زیاد در دوران بارداری)، نشان می دهد پسر باردار هستید.
12. خشکی دست ها:
خشکی و ترک خوردن دست یکی دیگر از نشانه های قابل توجهی پسر داشتن است .
13.افزایش وزن:
همراه با شکم گرد، افزایش وزن به طور قابل توجهی جنسیت را نشان می دهد. هنگامی که پسر باردار هستید، افزایش وزن کاملا مشهود است.
14. دست ها و پاهای سرد
آیا دست های شما سرد است؟ پس احتمالا پسر باردار هستید. به نظر می رسد زنانی که پسر باردار هستند دست ها و پاهای سردتری نسبت به کسانی که دختر باردار هستند دارند.
15. لینا نیگرا:
Linea nigra یک خط تیره است که در اطراف شکم باردار دیده می شود. در حقیقت، این خط همیشه وجود داشت، اما تا زمانی که باردار نشوید دیده نمی شود. همانطور که حاملگی پیش می رود، این خط تیره تر می شود. این خط بارداری نقش مهمی در پیش بینی جنسیت نوزاد دارد. اگر خط از شکم به قفسه سینه برسد یعنی پسر دارید! بعضی معتقدند اگر خط کمی کشیده یا شکسته باشد ، به این معنی است که پسر دارید.
16. تکان های جنین پسر:
نظرات زیادی در مورد این موضع وجود دارد! اعتقاد بر این است که اگر شکم شما پایین باشد یعنی پسر دارید یعنی پسر در قسمت پایین شکم قرار بگیرد. برای دختران، تصور می شود شکم بالاتر قرار دارد. شکم پایین نزدیک به لگن معمولا نشان دهنده پسر است.
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟
احساس حرکات جنین پسر توسط مادر باردار
محل احساس حرکات و تکان های جنین پسر توسط مادر حامله ، کجاست؟
طبق تجربه ، حرکات جنین پسر ، بیشتر در طرفین شکم و در قسمت پهلوی چپ و راست حس می شود.
در جنین پسر معمولا مادر این حس را دارد که انگار جنین دست خود را در پهلوی مادر فرو برده است و یا هنگام خواب وقتی که به پهلو می خوابد حس می کند که انگار دست جنین در زیر پهلوی او قرار گرفته و مثل این است که گیر کرده است!
همانطور که عرض شد ، این یک روش تجربی است و ممکن است حتی برخی از مادران باردار چنین تفاوت هایی را حس نکنند. اما در هر صورت ، این روشی است که نیاز به هیچ هزینه ای ندارد و هیچ ضرری هم در این روش تشخیص ، متوجه مادر و جنین نیست و لازمه این کار فقط داشتن دقت توسط مادر حامله است.
امید است که این روش به همراه سایر روش های تجربی ، مخصوصا برای مادرانی که تمایلی به سونوگرافی تعیین جنسیت ندارند در تشخیص جنسیت جنین آن ها کمک شایانی بکند.
از کجا بفهمیم بچه پسره یا دختر؟
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟