برای پسردار شدن چگونه از جوش شیرین استفاده کنم؟


برای پسردار شدن چگونه از جوش شیرین استفاده کنم؟

برای این کار یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک لیوان آب حل کنید. سپس با سرنگ 5 سی سی بدون سوزن چند بار محلول را به داخل واژن تزریق کنید.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام. من پریودم در فواصله 32 روزه صورت میگیرد. برای باردار شدن چه روزهایی باید نزدیکی داشته باشم و برای اینکه پسر بشود چگونه از جوش شیرین استفاده کنم؟

پاسخ دکتر الهام هاشمیان نائینی، جراح و متخصص زنان و زایمان:
اگر می خواهید جنین پسر بشود باید در روزهایی که تخمک گذاری دارید مقاربت داشته باشید. البته تعیین روز دقیق تخمک گذاری برای خانم ها کار بسیار دشواری است. اما به طور تقریبی اگر سیکل ماهانه شما منظم و ۲۸ روزه است می توان گفت ۱۴ روز قبل از شروع پریود بعدی روز مناسبی است. غیر از این برای اینکه جنین پسر بشود، شما ۳-۲ ماه قبل از بارداری از خوردن لبنیات و مواد غذایی ترش بپرهیزید.دیگر اینکه می توانند قبل از مقاربت با محلول جوش شیرین و آب محیط واژن را شست و شو داده و آن جا را قلیایی کنید. برای این کار یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک لیوان آب حل کنید. سپس با سرنگ ۵ سی سی بدون سوزن چند بار محلول را به داخل واژن تزریق کنید.با انجام این کارها احتمال پسر شدن جنین بالا می رود ولی باید بدانید که این روش های خانگی صد در صد نیست و احتمال خطا هم وجود دارد.اگر می خواهید حتما فرزند شما پسر باشد می توانید از روش های آزمایشگاهی مانند آی وی اف استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی