جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی The Division 2


رسانه کلیک – «چارت ترک» اخیرا از فهرست پرفروش ترین بازی های هفته چهارم اسفند 97 در بریتانیا پرده برداشت که عملکرد عالی بازی The Dvision 2 را نشان می‌دهد. گروه تحلیل‌گر چارت ترک که وظیفه تهیه و انتشار فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی در کل منطقه بریتانیا را بر عهده دارد، مثل همیشه ساعاتی پیش لیست […] نوشته جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی The...

رسانه کلیک – «چارت ترک» اخیرا از فهرست پرفروش ترین بازی های هفته چهارم اسفند 97 در بریتانیا پرده برداشت که عملکرد عالی بازی The Dvision 2 را نشان می‌دهد.

گروه تحلیل‌گر چارت ترک که وظیفه تهیه و انتشار فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی در کل منطقه بریتانیا را بر عهده دارد، مثل همیشه ساعاتی پیش لیست بازی‌های پرفروش هفته منتهی به بیست و پنجم اسفند را به اشتراک گذاشت. در رتبه نخست این جدول، جدیدترین اثر ویدیویی شرکت یوبی سافت، The Division 2 به چشم می خورد.

این صدرنشینی از عملکرد عالی نسخه دوم مجموعه دیویژن حکایت ندارد، به طوری که بر اساس گزارش وب‌سایت «گیم اینداستریز»، این عنوان در بخش فروش فیزیکی فقط به 20 درصد کل فروش اولیه نسخه اول The Division دست یافته است. موضوعی که پیش تر برای فرانچایز Destiny نیز اتفاق افتاده بود.

طبق گفته تحلیلگران، از آنجا که بازی The Division 2 یک اثر تماما آنلاین به شمار می رود، علت اصلی کاهش فروش قابل توجه آن به نسبت نسخه پیشین را می توان افزایش تمایل بازیکنان به خرید نسخه دیجیتالی و کاهش تقاضا برای خرید نسخه فیزیکی دانست. 60 درصد از فروش کلی بازی دیویژن 2 در هفته اول انتشار مربوط به نسخه پلی استیشن 4 است.

شاهکار استودیوی راک استار گیمز، Red Dead Redemption 2 نیز با حفظ فروش و جایگاه قبلی، همچنان رتبه دوم جدول را در اختیار دارد. نکته جالب گزارش این هفته، صعود خیره کننده بازی Grand Theft Auto V از رده دهم به رده سوم جدول است که فروش آن در طول هفته منتهی به 25 اسفند، نزدیک به 121 درصد افزایش پیدا کرده است. آخرین نسخه بازی شبیه ساز فوتبال شرکت الکترونیک آرتز، FIFA 19 در طول این هفته با افزایش فروش 31 درصدی روبه‌رو شده و رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.

سه بازی The Lego Movie 2 Videogame، دویل می کرای 5 و Mario Kart 8 Deluxe نیز به ترتیب در رده های پنجم تا هفتم جدول قرار گرفته اند. این در حالی است که بازی Devil May Cry 5 در جدول هفته گذشته، در مکان نخست حضور داشت.

جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی The Division 2

از دیگر اثر پرفروش شرکت یوبی سافت می توان به بازی «فار کرای نیو داون» اشاره کرد که با دو پله سقوط، از جایگاه ششم به جایگاه هشتم جدول نقل مکان کرده است. در انتها، دو عنوان ویدیویی Super Smash Bros. Ultimate و New Super Mario Bros. U شرکت نینتندو نیز به ترتیب در رده نهم و دهم جدول قرار دارند.

در ادامه می‌توانید فهرست پرفروش ترین بازی های هفته چهارم اسفند 97 در بریتانیا را به همراه جایگاه قبلی و استودیوی سازنده مشاهده کنید. شایان ذکر است؛ جدول زیر مربوط به فروش عناوین ویدیویی روی تمامی پلتفرم‌ها است.

جایگاه کنونی جایگاه قبلی نام بازی سازنده
1 Tom Clancy’s The Division 2 یوبی سافت
2 دوم Red Dead Redemption 2 راک استار گیمز
3 دهم Grand Theft Auto V راک استار گیمز
4 پنجم FIFA 19 الکترونیک آرتز
5 هفتم The Lego Movie 2 Videogame تی تی گیمز
6 اول Devil May Cry 5 کپ کام
7 سوم Mario Kart 8 Deluxe نینتندو
8 ششم Far Cry New Dawn یوبی سافت
9 هشتم Super Smash Bros. Ultimate نینتندو
10 یازدهم New Super Mario Bros. U نینتندو
Source: Chart Track

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403