پیگیری گزارش‌های مردمی توسط کارشناسان کمیته دفاتر خدمات مسافرتی


پیگیری گزارش‌های مردمی توسط کارشناسان کمیته دفاتر خدمات مسافرتی

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ایران: 30 کارشناس، گزارش‌های مردمی درباره تور‌ها و مسیر‌های گردشگری را در ایام نوروز بررسی و پیگیری می‌کنند

پیگیری گزارش‌های مردمی توسط کارشناسان کمیته دفاتر خدمات مسافرتیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ حرمت‌الله رفیعی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات مشترک بین مسؤولان سازمان و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، تلاش خواهیم کرد مردم نوروزی خوب و بدون دغدغه‌ای داشته باشند.
وی ادامه داد: کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی سفر با استان‌ها و شهرستان‌ها در ارتباط است و هرگونه تخلف و کوتاهی از طرف دفاتر خدمات مسافرتی با سرعت رفع می‌شود، خوشبختانه تاکنون شاهد اتفاق خاصی در این بخش نبوده ایم و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات استمرار یابد.
رفیعی گفت: خوشبختانه امسال هماهنگی بین ستاد هماهنگی خدمات سفر با بخش خصوصی در حد بسیار عالی است، حضور فعالان بخش خصوصی در ستاد به عنوان مجریان بخش گردشگری بسیار لازم و ضروری بود و خوشحالیم که امسال بخش خصوصی بیش از گذشته دیده شده است.
رئیس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی خدمات سفر افزود: بخش خصوصی فروشنده محصولات است و باید پاسخگوی توقعات و موضوعات مردم در این بخش باشند، دولت باید نظارت با بر عهده داشته باشد و پاسخگویی را به بخش خصوصی واگذار کند.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ایران ادامه داد: بخش اعظمی از دفاتر خدمات مسافرتی در کشور براساس استاندارد‌ها و قوانین موجود فعالیت می‌کنند، رسیدگی به تخلفات دفاتری که خارج از قوانین فعالیت دارند به طور جدی در دستور کار است.
رفیعی گفت: ۳۰ کارشناسی به صورت تخصصی در کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی خدمات سفر مشغول به فعالیت هستند و رسیدگی به گزارش‌های رسیده از مردم درباره تورها، مسیر‌ها و موضوعات احتمالی را بر عهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن