دانلود سریال شیاطین داوینچی Da Vinci’s Demons با دوبله فارسی

دانلود سریال شیاطین داوینچی Da Vinci’s Demons دوبله ، دانلود کامل سریال شیاطین داوینچی دوبله ، دانلود سریال شیاطین داوینچی , دانلود سریال Da Vinci’s Demons , دانلود سریال Da Vinci’s Demons دوبله فارسی , دانلود سریال خارجی , دانلود سریال

فصل دوم قسمت 1 تا 8 – فصل اول کامل

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده + پخش آنلاین

دانلود سریال شیاطین داوینچی Da Vinci’s Demons با دوبله فارسی

دانلود سریال شیاطین داوینچی Da Vinci’s Demons

این سریال دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: سریال شیاطین داوینچی Da Vinci’s Demons

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 8.0/10

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: آمریکا دانلود سریال شیاطین داوینچی

موضوع: درام | زندگی نامه | فانتزی | ماجراجویی

کارگردانان : David S. Goyer

ستارگان : Eros Vlahos, Gregg Chillin, Tom Riley

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: هر قسمت میانگین 55 دقیقه

سال تولید: 2013

تاریخ انتشار: 2015

درباره سریال:
شیاطین داوینچی (به انگلیسی: Da Vinci’s Demons) یک سریال آمریکایی با ژانر درام، ماجراجویی و فانتزی-تاریخی است که به سرگذشت افسانه‌ای از اویل زندگانی لئوناردو دا وینچی می‌پردازد. ایدهٔ اصلی این سریال توسط دیوید اس. گویر و بازیگر نقش اصلی آن یعنی تام رایلی پنداشت شد. توسعه و ساخت سریال با همکاری بی‌بی‌سی در کشور ولز فیلم‌برداری شده‌است. این سریال تاکنون در ۱۲۰ کشور جهان پخش‌شده‌است. این نمایش لئوناردو دا وینچی را در زمانی که ایشان گرفتار تدابیر سیاسی میان خانواده‌های مدیچی و پاتزی و روابط متضادشان با کلیسای کاتولیک شده‌است دنبال می‌کند. این رویدادها همزمان با تلاش لئوناردو دا وینچی برای یافتن «نسک برگان» هنگامی‌که او درگیر فرقه‌ای شناخته‌شده بانام پسران میتراس شده‌است رخ می‌دهند. فصل اول سریال در ۱۲ آوریل ۲۰۱۳ و فصل دوم آن ۲۲ مارس ۲۰۱۴ از شبکه starz آمریکا و فصل آخر (فصل سوم) این سریال در ۲۴ اکتبر ۲۰۱۵ به صورت یکجا پخش شد. سریال به‌طور کلی ازنظر منتقدان خوب ارزیابی‌شده‌است و از بین سه کاندید دو جایزه از جایزه‌امی دریافت کرده‌است.

داستان سریال:

سریال شیاطین داوینچی داستان خیالی اوایل زندگی لئوناردو داوینچی است که در دوره رنسانس ایتالیا نیز اتفاق می افتد. او نابغه ای عجیب و غیر معمول با توانایی های باورنکردنی است که او را به کشمکش و ستیز با پلید درونی و افکار متلاطم خویش وامی دارد.


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .