اشتباه مرگبار دختر نوجوان حین دوش گرفتن!


اشتباه مرگبار دختر نوجوان حین دوش گرفتن!

اشتباه مرگبار دختر نوجوان حین دوش گرفتن در داخل خانه مرگش را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه مرگبار دختر جوان نوجوان روس حین دوش گرفتن مرگ دلخراش او را رقم زد. مرگ این دختر ۱۴ ساله هنگامی رخ داد که تلفن همراهش که در حال شارژ شدن بود ناگهان به داخل وان حمام سقوط کرد. " یولیا ویوسوتسکایا" پس از سقوط تلفن همراهش به داخل وان حمام دچار برق گرفتگی شد و در اثر غرق شدن در وان حمام جانش را از دست داد.

اشتباه مرگبار دختر نوجوان حین دوش گرفتن!

مادر یولیا که مشغول پختن غذا بود پس از آنکه به طولانی شدن زمان حمام دخترش مشکوک شد پس از باز کردن درب حمام با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شد. جسد بی جان این دختر نوجوان که دقایقی از مرگش گذشته بود از داخل وان حمام بیرون کشیده شد. والدین یولیا بلافاصله از اورژانس پزشکی درخواست کمک کردند، اما پس از معاینه اعلام شد که این دختر جانش را از دست داده است. این در حالی بود که تلفن همراه این دختر نیز در داخل وان حمام افتاده بود.

اشتباه مرگبار دختر نوجوان حین دوش گرفتن!

این سومین حادثه پیاپی طی اواخر سال گذشته تاکنون است که با وجود هشدار مقامات محلی در روسیه رخ می‌دهد. در ماه دسامبر نیز دختر نوجوانی با نام " ارینا ریبنیکووا" که ۱۵ سال داشت هنگامی که از تلفن همراهش حین شارژ شدن در حمام خانه اش در منطقه براتسک سیبری استفاده می‌کرد دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد. همچنین دختر ۱۲ ساله دیگر اهل مسکوی روسیه با نام "کسینیا" که حین شارژ شدن تلفن همراهش در حال گوش دادن به موزیک بود نیز دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

اشتباه مرگبار دختر نوجوان حین دوش گرفتن!

پس از مرگ ارینا، یوری آگرافونوف، مدیر بخش الکترونیک رادیویی دانشگاه دولتی ارکوتسک گفت: " آب رسانا یا هادی بسیار خوبی به شمار می‌رود. علت این حادثه این بود که پس از سقوط تلفن همراه به داخل آب جریان کمی ایجاد شد. اگر این تلفن با برق ۲۲۰ ولت شارژ نمی‌شد این حادثه رخ نمی‌داد. "

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر