متیا بینوتو: عملکرد فراری در استرالیا استثنا بود


فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر فراری باور دارد که پتانسیل ماشین 2019 تیمشان، بسیار بیشتر از چیزی است که در استرالیا دیدیم و این گرندپری صرفا یک استثنا بوده است. سباستین فتل توانست در تست های بارسلونا سریع ترین باشد و با اختلاف بسیار کمی نسبت به مرسدس، در جایگاه اول قرار بگیرد. با توجه به این شرایط، پیش بینی می شد فراری اولین گرند پری فصل را...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر فراری باور دارد که پتانسیل ماشین 2019 تیمشان، بسیار بیشتر از چیزی است که در استرالیا دیدیم و این گرندپری صرفا یک استثنا بوده است.

سباستین فتل توانست در تست های بارسلونا سریع ترین باشد و با اختلاف بسیار کمی نسبت به مرسدس، در جایگاه اول قرار بگیرد. با توجه به این شرایط، پیش بینی می شد فراری اولین گرند پری فصل را به راحتی پشت سر بگذارد اما خیلی زود مشخص شد که تیم سرعت لازمه را ندارد.

هر دو راننده فراری احساس می کردند ماشین، بالانسی که در بارسلونا تجربه کردند را ندارد. توتو ولف معتقد بود که دلیل این موضوع، صرفا اشتباه بودن بعضی از تنظیمات ماشین بوده است.

متیا بینوتو در رابطه با شرایط آب و هوایی این دو پیست و نظر توتو در رابطه با ماشینشان گفت:

شرایط ملبورن تفاوت زیادی با بارسونا دارد، مستقیمی در مقابل پر دست انداز، خیلی هم باد خیز تر، متفاوت و با دمای بالا تر.

قطعا متغییر های خارجی روی عملکرد ماشین تاثیر گذارند. اما به نظر می رسد توتو به خوبی شرایط ما را درک کرده و می داند که ما نتوانستیم پنجره درست – اگر بتوان آن را پنجره نامید – را باز کنیم و بالانس مناسبی ایجاد کنیم. این چیزی است که ما تلاش می کنیم درک کنیم.

چیزی که ما درباره اش مطمئن هستیم این است که ماشین در پیست ملبورن پتانسیل واقعی خود را نداشت.

ما کاملا مطمئنیم که ماشین پتانسل به مراتب بیشتری دارد و ما نتوانستیم آن را به دست بیاوریم.

متیا بینوتو: عملکرد فراری در استرالیا استثنا بودمتیا بینوتو: عملکرد فراری در استرالیا استثنا بود متیا بینوتو – مدیر فراری

فراری در تمام طول گرندپری، تنظیمات مختلفی را تست کرد اما نتوانست به آن چیزی که انتظارش را داشت برسد.

بینوتو گفت که به هیچ وجه انتظار این شرایط را نداشت و فراری باید کاری کند که این مشکل دیگر تکرار نشود. متیا در این باره گفت که “هر وقت با مشکلات مربوط به بالانس مواجه می شوید، امیدوارید در طول گرندپری حل شود” اما این شرایط فراهم نشد و حالا تیم می خواهد همه چیز را به خانه ببرد و “مشکلات را بررسی کند”:

این مشکل دیگر نباید در طول فصل تکرار شود اما فکر می کنم که ما درس خوبی از این گرندپری گرفتیم.

با پیدا کردن مشکل می توانیم در رقابت های بعدی قوی تر از همیشه ظاهر شویم.

متیا بینوتو: عملکرد فراری در استرالیا استثنا بودمتیا بینوتو: عملکرد فراری در استرالیا استثنا بود سباستین فتل و چارلز لکلرک – استرالیا 2019

فتل و چارلز لکلرک هم با عقاید مدیرشان موافقند و دلیلی برای نگرانی ندارند. آن ها می خواهند با اطمینان کامل در گرند پری بعدی حاضر شوند. فتل در این باره گفت:

ما ابزار لازم را در اختیار داریم. تمام مواد لازم موجود است. ما ماشین خوبی داریم و به خوبی از این موضوع آگاهیم.

ما در این گرندپری رقابتی نبودیم اما قطعا باز خواهیم گشت.

راننده جدید فراری، چارلز کلرک هم در این رابطه گفت:

ماشین تفاوت زیادی با تست های بارسلونا ندارد. استرالیا قبلا هم ماشین های دیگر را به چالش کشیده و اجازه نداده ماشین ها پتانسل واقعی خود را نشان دهد. من مطمئنم که ما قوی تر از قبل باز خواهیم گشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت