بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اسفند 1397


بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اسفند 1397

در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون منتهی به هفته آخر سال 1397، یک بازی ماجراجویی ترسناک به همراه تعدادی از بهترین بازی‌های موبایل را به شما معرفی کرده‌ایم.

بالاخره سال ۹۷ هم با تمامی خوبی‌ها و بدی‌هایش به‌پایان رسید. حال با آغاز سال جدید، همانند همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. اگر به هنرهای شرقی علاقه‌مند هستید بازی بازی اندروید و آیفون Ink, Mountains and Mystery بدون شک یک ماجراجویی لذت‌بخش را در اختیارتان قرار می‌دهد و اگر دوست دارید در یک بازی معمایی به چالش کشیده شوید، The Birdcage 2 می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اسفند 1397

Bendy and the Ink Machine

دومین نسخه از ماجراجویی‌های شخصیت کارتونی بِندی این‌بار به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کرده است. بازی Bendy and the Ink Machine یک اثر ترسناک با المان‌های تلاش برای بقا است که در آن بازیکنان در محیط‌های متنوع و رمزآلود باید به حل پازل‌های مختلف بپردازند. بازی داستان زندگی هنری استاین، یک انیماتور بازنشسته را روایت می‌کند که پس از وقوع اتفاقاتی به استودیو قدیمی خود بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که استودیو به دست Bendy، یک هیولای جوهری که پیش‌تر از کاراکتر‌های معروف این شرکت بود، تسخیر شده است. موسیقی‌های متن بازی و صداگذاری‌ها به‌سبک کارتون‌های دهه‌ ۲۰ و ۳۰ میلادی انجام شده است که تجربه خاصی برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. اگر از قصد دارید تا یک بازی اول شخص جذاب با داستانی مرموز را در گوشی موبایل خود تجربه کنید، Bendy The Ink Machine یکی از بهترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور و گوگل‌پلی است که می‌توانید آن را با قیمت ۶.۹۹ دلار دانلود و به‌صورت آفلاین تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bendy The Ink Machine

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اسفند 1397

The Birdcage 2

استودیو MobiGrow با انتشار دومین نسخه از بازی The Birdcage، بازیکنان را باری دیگر در چالش آزاد کردن پرندگان سحرآمیز گرفتار در قفس قرار داده است. در بازی اندروید و آیفون The Birdcage 2 شاهد معماهای جدید و سخت‌تری هستیم که بازیکنان را بیشتر از نسخه اول به‌چالش می‌کشد. از تغییرات این نسخه نسبت به نسخه اول می‌توان به افزودن شدن قابلیت پشتیبانی از ویژگی تشخیص چهره گوشی‌های هوشمند آیفون سری X و اضافه شدن یک چوب جادویی در بازی اشاره کرد. داستان بازی زندگی یک دختر ساحر جوان را روایت می‌کند که به‌تازگی از مدرسه‌ی جادو فارغ‌التحصیل شده است و وارد ماجراجویی‌های جدیدی می‌شود. با اینکه گرافیک بازی The Birdcage 2 تغییر چندانی به خود ندیده است، اما سازندگان انیمیشن‌ها و حیوانات جدیدی در آن قرارداده‌اند تا بازی نسبت به نسخه اول از تنوع بیشتری برخوردار باشد. اگر به بازی‌های معمایی و چالش‌برانگیز علاقه‌مند هستید، همین الان می‌توانید این بازی آفلاین را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Birdcage 2

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اسفند 1397

Ink, Mountains and Mystery

Ink, Mountains and Mystery یک بازی ماجراجویی جذاب است که بازیکنان را در سفری زیبا به هنرهای شرقی قرار می‌دهد. این بازی آیفون، توسط استودیو NetEase Games توسعه داده شده است و بازیکنان در آن می‌توانند با فرهنگ هنر چینی آشنا شوند. بازی Ink, Mountains and Mystery، داستان زندگی راهبه‌ای را روایت می‌کند که برای تبدیل شدن به یک نقاش بزرگ، راهی سفری جادویی به درون نقاشی‌های تاریخی چینی همانند A Thousand Li of Rivers می‌شود. تجربه دنیای سه‌بعدی بازی که براساس نقاشی‌های دوبعدی شکل گرفته، بسیار لذت‌بخش است و مشابه‌ آن در کم‌تر بازی موبایلی دیده می‌شود. گرافیک هنری بازی یکی از زیباترین و بهترین تجربه‌هایی است که در پلتفرم موبایل دیده شده و گشت‌وگذار در این نقاشی‌های زیبا، بدون شک برای بازیکنان بسیار به‌یادماندنی خواهد بود. در بخش صداگذاری و موسیقی‌های متن نیز کماکان آن حس و حال شرقی حفظ شده تا به یکپارچگی هرچه بیشتر تجربه‌ی بازی کمک کند. اگر به هنرهای شرقی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید بخشی از آن‌ها را از نزدیک لمس کنید، بازی Ink, Mountains and Mystery را از دست ندهید.

دانلود بازی آیفون Ink,Mountains and Mystery

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اسفند 1397

Plane Clash

Plane Clash یک بازی مستقل سرگرم‌کننده است که به‌صورت انحصاری برای موبایل‌های آیفون منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان باید کنترل یک هواپیما را به‌عهده بگیرند و با مبارزه با هواپیماهای دیگر، آن‌ها را یکی پس از دیگری، از بین ببرند. بازی از دو مکانیزم کنترلی مختلف بهره می‌برد که در نوع اول، بازیکنان باید با ضربه زدن روی صفحه‌نمایش موبایل خود، جهت پرواز هواپیما را مشخص کنند و در نوع دوم بازیکنان می‌توانند با تکان دادن صفحه‌نمایش خود، کنترل هواپیما را به‌عهده گیرند. گیم‌پلی بازی با پیش‌روی در آن سخت‌تر می‌گردد و بازیکنان را با موانع جدیدی رودررو می‌کند. البته درکنار آن، دو المان کمکی با نمادهای قلب و رعد در بازی در نظر گرفته شده است تا به‌ترتیب قدرت و جان بازیکنان را افزایش دهند و قابلیت‌های جدید را در اختیار آن‌ها قرار دهند. بازی موبایل Plane Clash کاملا رایگان است و از جمله‌ی ویژگی‌های آن می‌توان به محیط و گیم‌پلی بسیار ساده اشاره کرد. اگر به بازی‌های با محوریت هواپیما علاقه‌مند هستید، بدون شک Plane Clash انتخاب مناسبی برای‌تان خواهد بود.

دانلود بازی Plane Clash

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اسفند 1397

Apart of Me

آخرین بازی این فهرست را به یک بازی ماجراجویی دیگر اختصاص می‌دهیم که هدف اصلی‌اش کمک به مردمی است که قصد دارند از لحظات تاریک و غم‌انگیز خود عبور کنند و با غم از دست دادن عزیزان‌شان کنار بیایند. بازی Apart of Me بازیکنان را در یک جزیره آرام و دوست‌داشتنی با محیطی ساده قرار می‌دهد تا با انجام مأموریت‌های مختلف حس خوب به آن‌ها منتقل شود. وظیفه اصلی بازیکنان در بازی کمک به فاشن و دوستانش است تا با گرفتن کرم شب‌تاب، کشف داستان‌های مختلف غم‌انگیز و یاد گرفتن نحوه مهربان بودن، صلح و آرامش را در دنیای واقعی پیدا کنند. محیط جزیره بازی بسیار وسیع است و برای جلو‌گیری از خسته شدن دست بازیکنان، قابلیت Fast Travel در آن گنجانده شده است. همچنین لازم به ذکر است که چهار ویژگی اصلی با نام‌های پذیرش (Acceptance)، صلح (Peace)، خرد‌ (Wisdom) و ارتباط (Connection) بنیان اصلی این بازی را تشکیل داده‌اند. Apart of Me توسط استودیو Bounce Works Ltd>

دانلود بازی Apart of Me

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا