نسل جدید گوشی‌های گیمینگ Razor تولید می‌شود


نسل جدید گوشی‌های گیمینگ Razor تولید می‌شود

گزارش‌هایی که به تازگی از Razor منتشر شده از احتمال فعالیت خط تولید گوشی بعدی این شرکت با نام Razer Phone 3 خبر می‌دهد.

نسل جدید گوشی‌های گیمینگ Razor تولید می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود این که Razer بسیاری از کارکنان بخش تولید تلفن‌همراه خود را اخراج یا جایگزین کرده است، این شرکت همچنان در رقابت گوشی‌های هوشمند مشارکت می‌کند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت در تلاش است تا پایان سال گوشی دیگری را در بازار عرضه کند.

بنا به گزارش‌های منتشر شده از این ماجرا هنوز معلوم نیست که سازماندهی مجدد بخش تولید تلفن همراه Razer تاثیر منفی بر توسعه سومین گوشی هوشمند این شرکت داشته باشد، اما بعضی از منابع ادعا می‌کنند که Razer Phone 3 هنوز در مسیر عرضه شدن در سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

اگرچه گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی تنها کاربران خاص خود را دارند و بخش زیادی از فروش شرکت‌ها را تشکیل نمی‌دهند، تولیدکنندگان چینی گوشی هر ساله با عرضه محصولات جدید این بخش را گسترش می‌دهند. جدیدترین گوشی مخصوص بازی امسال یکی از محصولات شیائومی به نام Black Shark 2 است که هم اکنون تنها در کشور چین قابل دسترس است. این مسئله باعث شده بسیاری از کاربران خاص این دستگاه منتظر بمانند تا روزی بتوانند این گوشی هوشمند را در کشور خود خریداری کنند.

در واقع اگر Razer موفق شود سومین گوشی هوشمند مخصوص بازی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه کند، زمان بیشتری برای رقابت با شرکت‌های ویوو، شیائومی و نوبیا در ایالات متحده آمریکا خواهد داشت، به خصوص به این دلیل که دو شرکت اول محصولات خود را هنوز در این بازار به فروش نمی‌رسانند. از آن‌جایی که شرکت‌های بیشتری تصمیم به تولید گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی گرفته‌اند مطمئنا به زودی رقابت در این بخش بیشتر از گذشته می‌شود و ما دستگاه‌های جذاب‌تری می‌بینیم. این رقابت می‌تواند به تولید دستگاه‌های کارآمدتر منجر شود.

بیشتر بخوانید: سامسونگ در حال آماده‌سازی یک گوشی گیمینگ است

انتهای پیام/

گوشی گیمینگ بعدی شرکت ریزر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول