کارلوس ساینز: ترک ردبول ربطی به استعداد یا گسلی نداشت


فرمول یک ایران – کارلوس ساینز راننده حال حاضر تیم مک لارن در مورد صحبت های مدیر ردبول در مورد پتانسیل بیشتر پیر گسلی از تصمیم خود دفاع کرد. هورنر مدیر ردبول در ابتدای هفته جاری مدعی شده بود که دلیل انتخاب گسلی استعداد و پتانسیل بیشتر او برای تیم بوده است. ساینز با گروه ردبول وارد فرمول یک شد و در انتهای فصل 2017 به تیم رنو پیوست. ساینز معتقد است...

فرمول یک ایرانکارلوس ساینز راننده حال حاضر تیم مک لارن در مورد صحبت های مدیر ردبول در مورد پتانسیل بیشتر پیر گسلی از تصمیم خود دفاع کرد.

هورنر مدیر ردبول در ابتدای هفته جاری مدعی شده بود که دلیل انتخاب گسلی استعداد و پتانسیل بیشتر او برای تیم بوده است. ساینز با گروه ردبول وارد فرمول یک شد و در انتهای فصل ۲۰۱۷ به تیم رنو پیوست. ساینز معتقد است که شانس ورود به تیم اصلی را بسیار قبل تر از دست داده بود و به همین دلیل با قرارداد دنیل ریکاردو با رنو جایگزین هم وطن خود، فرناندو آلونسو در تیم مک لارن شد.

ساینز گفت:

یک نفر از ما باید کنار می کشید من یا گسلی. اما وقتی من به رنو رفتم تقریبا می دانستم که شانسم برای پیوستن به ردبول را از دست دادم.

کارلوس ساینز: ترک ردبول ربطی به استعداد یا گسلی نداشت کارلوس ساینز: ترک ردبول ربطی به استعداد یا گسلی نداشت فرناندو الونسو – کارلوس ساینز

ساینز همچنین در تصمیم خود برای ترک تورو روسو گفت:

در زمانی که در تیم تورو روسو بودم احساس کردم پیشرفتی ندارم. پس با بوجود آمدن جای خالی در رنو تصمیم گرفتم تیم را ترک کنم.

من این کار را آگاهانه انجام دادم و همچنان معتقد هستم که تصمیم کاملا درستی بود. من احساس راحتی و شادی بیشتری دارم. در نگاهم به مدت همکاری ام با ردبول احساس خوبی دارم و بدون آن ها من الان در فرمول یک نبودم. بله زمانی بود که من احساس استقلال بیشتری برای گرفتن تصمیم داشتم و عمیقا از تصمیم خود بسیار خوشحال هستم.

اگر شما در مرسدس، فراری یا ردبول نیستید بهترین مکان مک لارن است. من ترجیح می دهم اینجا با یک قرارداد دو ساله باشم و صندلی ام را با هیچ چیز عوض نخواهم کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول