باید از گذشته درس بگیریم


باید از گذشته درس بگیریم

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با ارسال پیامی ویدیویی با تبریک سال نو و ولادت امام علی (ع) افزود: سالی گذشت و سال دیگری آغاز شد هیچ سال و هیچ...

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با ارسال پیامی ویدیویی با تبریک سال نو و ولادت امام علی (ع) افزود: سالی گذشت و سال دیگری آغاز شد هیچ سال و هیچ روزی تکرار گذشته نیست و هر سال و هر روز نو و متفاوت است.
وی با بیان اینکه گذشته بستری برای آینده است ، ادامه داد: آینده پیش روی انسان برای حرکت است و انسان باید از نو شدن طبیعت الهام بگیرد.
آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: باید از طبیعت نشاط، طراوت، حرکت ، رشد و درخشندگی را آموخت و طبیعت را به مثابه یک نماد در برابر نهاد خودمان قرار بدهیم و به سوی یک حقیقت زیبا حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه طبیعت به سوی کمال خود می رود ،گفت: باید انسان بیاموزد که چگونه به سوی کمال خود برود.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: گذشته بستری برای آینده است و باید از گذشته برای آینده درس گرفت و نو شدن به معنی عبرت و پند گرفتن از گذشته برای حرکت در خور انسان به سمت آینده است.
وی تاکید کرد: سال گذشته به لحاظ اقتصادی سخت تر از سال های پیش از آن بود و اما مردم بزرگ ایران از آن گذشتند و در عرصه های اجتماعی و سیاسی نشان دادند می خواهند بمانند و با حضور بالنده تر و باشکوه تر آینده را به خوبی رقم بزنند.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد باید هر سال نوزایی داشته باشیم زیرا آینده به دست و ما برای ما رقم خواهد خورد .
9929/1662
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی