ادغام هلال احمر با اورژانس امکان پذیر نیست/ فعالیت بیش از 17 هزار کانون جوانان در کشور


ادغام هلال احمر با اورژانس امکان پذیر نیست/ فعالیت بیش از 17 هزار کانون جوانان در کشور

در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار جمعیت هلال احمر را درخرداد ماه سال 97 بخوانید.

ادغام هلال احمر با اورژانس امکان پذیر نیست/ فعالیت بیش از 17 هزار کانون جوانان در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد‌های خرداد ماه سال ۹۷ سال جمعیت هلال احمر را در این بسته خبری مشاهده کنید.

توزیع ۱۲۰ هزار سبد غذایی میان خانواده‌های نیازمند/ اعزام ۴۵ دندانپزشک برای زلزله زدگان کرمانشاه

حبیب درگاهی رئیس سابق سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در تاریخ 30 خرداد 97 با اشاره به طرح همای رحمت اظهار کرد: ۱۲۰ هزار سبد غذایی معادل ارزش ۱۱۶ میلیارد ریال میان خانواده های نیازمند توزیع شد و در ماه مبارک رمضان ۳۴۷۴ تا سفره افطاری برای ۴۴۱ هزار نفر نیازمند، معادل ارزش ۴۳ میلیارد ریال در شعب جمعیت هلال احمر بر پا شد.

وی در ادامه با اشاره به امدادرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود: ۴۵ دندانپزشک در استان کرمانشاه حضور پیدا کردند که با وجود ۲۰ یونیت دندانپزشکی حدود ۶۶۵ نفر از زلزله زدگان کرمانشاه، خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.

ادغام هلال احمر با اورژانس امکان پذیر نیست/ فعالیت بیش از 17 هزار کانون جوانان در کشور

ادغام هلال احمر با اورژانس امکان پذیر نیست

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در 26 خرداد 97 درباره موضوع ادغام هلال احمر و اورژانس کشور اظهار کرد: هلال احمر یک ارگان بین المللی است و بر اساس اساسنامه نمی‌تواند تبدیل به ارگان دولتی شود وادغام هلال احمر با اورژانس امکان پذیر نیست.

رئیس امداد و نجات با تاکید بر آن که سازمان هلال احمر یک ارگان دولتی نیست، گفت: سازمان هلال احمر یک ارگان بین المللی است که باید استقلال آن حفظ شود و نمی‌توان آن را با اورژانس ادغام کرد.

تقویت استارت‌آپ‎های داخلی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی/ فعالیت بیش از ۱۷ هزار کانون جوانان در کشور

شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تاریخ 22 خرداد ماه اظهار کرد: بیش از ۱۷ هزار کانون در سطح کشور فعال هستند که گروه‌های مختلف سنی را از کودکان پیش دبستانی، دانش آموزان تا دانشجویان و طلاب ۲۹ ساله در شهرهای بزرگ و حتی روستاها شامل می‌شود.

ادغام هلال احمر با اورژانس امکان پذیر نیست/ فعالیت بیش از 17 هزار کانون جوانان در کشور

امضای تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر و مجمع خیرین برای ساماندهی کمکهای مردمی

تفاهم نامه ای به منظور همکاری و مشارکت دو طرف، بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مجمع خیرین کشور در تاریخ 2 خرداد 97 منعقد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس