گنابری: همه ما در تیم ملی آلمان می دانیم که نژادپرستی هیچ جایی در کشور ما ندارد؛ توهین نژادپرستانه به سانه مایه تاسف است


گنابری: همه ما در تیم ملی آلمان می دانیم که نژادپرستی هیچ جایی در کشور ما ندارد؛ توهین نژادپرستانه به سانه مایه تاسف است

سرژ گنابری می گوید باعث تاسف است که بازیکنان تیم ملی آلمان با توهین نژادپرستانه روبرو...

طرفداری - بعد از بازی دوستانه آلمان و صربستان که با تساوی 1-1 به پایان رسید، آندره فوگت، خبرنگار ورزشی مدعی شد سه نفر در ورزشگاه به لروی سانه و ایلکای گوندوعان توهین نژادپرستانه کرده اند. او ویدیویی در رابطه با ادعایش در فیس بوک منتشر کرد.

به گزارش بیلد، فوگت در این باره اظهار داشت:

هر بار توپ به سانه می رسید، آنها این بازیکن را نگرو (کاکاسیاه) صدا می کردند. گوندوعان را هم به عنوان ترک مورد خطاب قرار می دادند و وقتی توپ به او می رسید، از کلمات ترکی استفاده می کردند. یکی از آنها با صدای بلند گفت "هایل هیتلر" و "ما یک اتریش کوچک دیگر لازم داریم."

این خبرنگار به پلیس هم مراجعه کرد و توضیحات لازم را ارائه داد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. حالا بیلد در همین رابطه با سرژ گنابری مصاحبه کرده است:

همه ما در تیم ملی آلمان می دانیم که نژادپرستی هیچ جایی در کشور ما ندارد. ما همیشه از تنوع و احترام به همه انسان ها حمایت می کنیم. این اصلی است بدیهی که حتی لازم نیست آن را به زبان بیاوریم. ناراحت کننده است که چنین اتفاقی بیفتد. مهم نیست این اتفاق در یک بازی بین المللی بیفتد یا در زندگی عادی و روزمره. باید این مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه افزود:

تا به حال به خاطر ندارم که مورد حمله نژادپرستانه قرار بگیرم. به هرحال این چیزها مرا ناراحت می کند چون رنگ پوست من هم شبیه رنگ پوست سانه است. این واقعا غم انگیز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید