علت اخراج ژیلا صادقی از برنامه نوروزی شبکه دو


علت اخراج ژیلا صادقی از برنامه نوروزی شبکه دو اخراج ژیلا صادقی خبریست منتشر شده مبنی بر اخراج ژیلا صادقی از اجرای برنامه پل فروردین در برخی خبرگزاری ها و رسانه ها می باشد که گفته شده است مجری برنامه نوروزی شبکه دو سیما به نام پل فروردین که با اجرای «ژیلا صادقی» از اواخر […] نوشته علت اخراج ژیلا صادقی از برنامه نوروزی شبکه دو اولین بار در مجله...

اخراج ژیلا صادقی خبریست منتشر شده مبنی بر اخراج ژیلا صادقی از اجرای برنامه پل فروردین در برخی خبرگزاری ها و رسانه ها می باشد که گفته شده است مجری برنامه نوروزی شبکه دو سیما به نام پل فروردین که با اجرای «ژیلا صادقی» از اواخر اسفند ماه آغاز به کار کرده بود، تغییر کرده و با مجریان جدید به کار خود ادامه داده است.

علت اخراج ژیلا صادقی از برنامه نوروزی شبکه دو

اخراج ژیلا صادقی از برنامه پل فروردین

ژیلا صادقی مجری برنامه نوروزی پل فروردین در شبکه دو روزهای شروع این برنامه کار اجرا را انجام می داد ، اما بعد از تحویل سال و مدت کمی در همان گام‌های نخست مجری خود را تغییر داده و با اجرای محسن آزادی و نیما رئیسی روی آنتن می رود.

«پل فروردین» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیماست که در سه فاز روانه آنتن می‌شود.
در فاز اول این برنامه که پخش آن از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد؛ به استقبال از نوروز، انتظار بهار و گرامیداشت میلاد امام علی (ع)؛ روز پدر اختصاص داشت و به مدت یک هفته تا آغاز سال نو روانه آنتن شد.

علت اخراج ژیلا صادقی از برنامه نوروزی شبکه دو

فاز دوم آن مربوط به ویژه برنامه تحویل سال ۹۸ بود و پس از آن نیز پخش این برنامه با پاسداشت نوروز و بدرقه آن ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است که مجری برنامه که خانم ژیلا صادقی از محریان با سابقه و مشهور صدا و سیما بوده، اجرایش در قسمت‌های منتهی به سال تحویل با نقدهای فراوانی همراه بود.

همچنین ببینید: ویژه برنامه تحویال سال ۹۸ شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی

ساعت پخش برنامه نوروزی پل فروردین

طبق گفته خبر گزاری فارس پس از انتشار این نقدها، سازندگان برنامه «پل فروردین» ترجیح دادند برنامه را با مجریان جدیدی ادامه دهند و به همین منظور نیما رئیسی و محسن آزادی به برنامه پیوستند.
محسن آزادی مجری برنامه موفق «خوشا شیراز» در مرکز استان فارس بوده

این برنامه کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و مهدی بابایی که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

تکذیب خبر اخراج ژیلا صادقی

این مجری مشهور خبر اخراج و برکناری خود را تکذیب کرده و گفته که از همان اول من تا تحویل سال را اجرا داشتم و قرار نبود که برنامه بخش ایام نوروز را اجرا کنم و قرار بود که با دو مجری کنونی روی آنتن برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟