65 واحد عرضه مواد غذایی در همدان پلمب شد


65 واحد عرضه مواد غذایی در همدان پلمب شد

همدان - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 65 واحد عرضه مواد غذایی از 20 اسفند تاکنون به علت رعایت نردن نکات و مسائل بهداشتی پلمب شدند.

دکتر لیدا رفعتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این واحدها شامل 54 مرکز، 6 مکان و پنج واحد عرضه مواد غذایی واقع در مسیرهای بین راهی هستند.
وی افزود: همچنین برای 127 واحد به علت نگهداری و عرضه مواد غذایی فاسد و رعایت نکردن نکات بهداشتی پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: 11 هزار مرکز تهیه و توزیع موادغذایی در همدان فعال است که تاکنون هفت هزار و 205 مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته است.
دکتر رفعتی اضافه کرد: 102 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی متخلف از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا سوم فروردین امسال به مرجع قضایی معرفی و 54 مرکز پلمب شدند.
وی بیان کرد: چهار هزار و 500 مرکز گردشگری، هتل، مسافرخانه، مهمان پذیر و مکان های اسکان عمومی مسافران در اجرای طرح سلامت نوروزی بازرسی می شوند.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: 2 هزار و 186 بازرسی از این اماکن صورت گرفت که 18 واحد به مرجع قضایی معرفی و 6 واحد پلمب شد.
دکتر رفعتی اظهار داشت: 132 مکان در مسیرهای بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی به مردم خدمات می دهند که تاکنون 271 مورد بازرسی از این اماکن صورت گرفته است.
وی بیان کرد: تاکنون بازرسان طرح سلامت نوروزی همدان هفت واحد مسیر بین راهی متخلف را به مرجع قضایی معرفی و پنج واحد پلمب کردند.
7526**2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی