یک طلا و 3 انتظار طلا برای 4 وزن کشتی آزاد کشورمان


یک طلا و 3  انتظار طلا برای 4 وزن کشتی آزاد کشورمان

بانک ورزش-احمد بذری به مدال طلای وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا در مغولستان دست یافت.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات چهار وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است که احمد بذری در وزن 86 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به مدال طلا دست یافت و فرهاد نوری، علی سوادکوهی و عباس فروتن در اوزان 70، 79 و 97 کیلوگرم نیز بعد از ظهر امروز برای کسب مدال طلا به میدان می روند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 70 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند فرهاد نوری در گروه اول در کشتی نخست با نتیجه 13 بر 3 هایری از چین را مغلوب کرد وی در کشتی دوم با نتیجه 12 بر 5 پرمان هومادوف از ترکمنستان را شکست داد و در کشتی سوم نیز با نتیجه 7 بر 3 از سد آیدین تاجیگالی از قزاقستان گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل اسلام بک اوروزبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 79 کیلوگرم که 5 نفر حضور دارند مسابقات در یک گروه و به صورت دوره ای برگزار شد که علی سوادکوهی در کشتی نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد موراتبک ماجیتوف از قزاقستان گذشت وی در مبارزه دوم با نتیجه 11 بر صفر تسرنداش باساندورج از مغولستان را مغلوب کرد و در دیدار سوم خود با نتیجه 11 بر صفر مقابل آتای ایزابکوف از قرقیزستان پیروز شد. وی بعد از ظهر امروز و در دیدار چهارم برای کسب مدال طلا به مصاف وردیو گولیا از هند می رود.

در وزن 86 کیلوگرم 5 نفر حضور داشتند که احمد بذری در کشتی نخست با نتیجه 5 بر یک گانخویاک گانباتار از مغولستان را مغلوب کرد وی در کشتی بعد با نتیجه 12 بر یک پراوین از هند را شکست داد و در کشتی سوم با نتیجه 12 بر یک برابر دولتمیرات اورازگیلیوف از ترکمنستان به برتری رسید و در دیدار چهارم و نهایی خود نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد یسکالی دولتکازی از قزاقستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 97 کیلوگرم که 5 کشتی گیر شرکت کرده اند، عباس فروتن در دور اول مقابل مونگونشاگی توموربات از مغولستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر حسین نصیر از هند را مغلوب کرد و در مبارزه سوم نیز با نتیجه 15 بر 5 ژاسولان یرمنبت از قزاقستان را شکست داد. فروتن در کشتی چهارم و پایانی خود با کونای نورداولتوف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی به مدال طلا می رسد.

رقابت های نهایی اوزان فوق بعداز ظهر امروز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج