بازی Anthem بیش از 100 میلیون دلار درآمد دیجیتال داشته است


بازی Anthem بیش از 100 میلیون دلار درآمد دیجیتال داشته است

شاید استودیوی «بایوور» (BioWare) از بابت عملکرد تجاری بازی Anthem نگران بوده باشد اما می‌توان گفت که این عنوان در این زمینه توانسته است راضی‌کننده ظاهر شود. نقد و بررسی بازی Anthem؛ قبرستان ایده‌ها با وجود حواشی و انتقادهای مختلف، به نظر نمی‌رسد که بازی Anthem فروش بدی داشته باشد. این عنوان به صدر جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا راه پیدا کرد و حتی...

شاید استودیوی «بایوور» (BioWare) از بابت عملکرد تجاری بازی Anthem نگران بوده باشد اما می‌توان گفت که این عنوان در این زمینه توانسته است راضی‌کننده ظاهر شود.

با وجود حواشی و انتقادهای مختلف، به نظر نمی‌رسد که بازی Anthem فروش بدی داشته باشد. این عنوان به صدر جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا راه پیدا کرد و حتی موفق شد فروش خوبی را در ژاپن تجربه کند و اگرچه فروش زمان عرضه‌ی آن از Mass Effect: Andromeda بسیار کمتر بوده است، آمار و ارقام حکایت متفاوتی دارند.

طبق آمار SuperData، بازی Anthem بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد دیجیتال از زمان عرضه داشته است. میزان دانلود Anthem «بیش از حد معمول» بوده است اما وقتی پای مقایسه با بهترین عناوین کنسولی امسال در این زمینه باز می‌شود، این عنوان در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. هزینه‌های درون بازی نیز به ۳.۵ میلیون دلار می‌رسد و با توجه به این گزارش، Anthem بیشترین فروش فیزیکی را در ماه فوریه داشته است.

استودیوی بایوور طی چند وقت اخیر تلاش کرده است که مشکلات Anthem را بهبود ببخشد. در کنار رفع باگ‌ها و افزایش جوایز Grandmaster 2 و 3، بایوور برای به‌روزرسان‌های آینده نظیر Elysian Caches و اسلایدرهای FoV برای پی‌سی برنامه‌ریزی نیز کرده است.

Anthem هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

بازی Anthem بیش از 100 میلیون دلار درآمد دیجیتال داشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو