دروازه بان تیم المپیک عراق : بازیکنان ما در اولین بازی نظم تکتیکی بسیار بالایی داشتند


دروازه بان تیم المپیک عراق با اشاره به اهمیت برد در دیدار اول مقابل امید های یمن، معتقد است پیروزی در بازی اول کلید اصلی صعودشان به مرحله بعدی بود . نوشته دروازه بان تیم المپیک عراق : بازیکنان ما در اولین بازی نظم تکتیکی بسیار بالایی داشتند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دروازه بان تیم المپیک عراق : بازیکنان ما در اولین بازی نظم تکتیکی بسیار بالایی داشتند

علی کاظم: برد یمن کلید صعود ماست
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۴
دروازه بان تیم المپیک عراق : بازیکنان ما در اولین بازی نظم تکتیکی بسیار بالایی داشتند

دروازه بان تیم المپیک عراق با اشاره به اهمیت برد در دیدار اول مقابل امید های یمن، معتقد است پیروزی در بازی اول کلید اصلی صعودشان به مرحله بعدی بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال المپیک عراق در اولین دیدار خود در مقابل المپیک یمن به میدان رفت و حریفش را با نتیجه پنج بر صفر از پیش رو برداشت .در آستانه دیدار دوم این تیم مقابل المپیک ترکمنستان سنگربان و کاپیتان این تیم “علی کاظم” گفت:

« پیروزی در بازی با یمن بسیار مهم بود و کلید اصلی برای صعود ما از این مرحله به شمار می آمد، اگر چه می دانیم که هنوز دو بازی مهم دیگر در پیش داریم که امیدوارم در بازی امروز نیز شایستگی خودمان را نشان دهیم.»

وی در ادامه افزود:

« بازیکنان ما در اولین بازی نظم تکتیکی بسیار بالایی داشتند، چرا که توسط مربی خوبمان عبدالغنی شهد شرح وظایفشان کاملا مشحص بود. ما در همان نیمه اول سه گل به ثمر رساندیم و در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدیم .»

علی کاظم در خاتمه اشاره کرد:

« از هدفمان برای حضور دراین تورنمنت کاملا آگاهیم به همین دلیل درپی دست یابی به بهترین نتایج هستیم. تمام تلاشمان را برای تحقق این هدف انجام خواهیم داد و امیدوارم که مردم عراق با حضورشان ما را تشویق کنند .»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی