چگونه کت و شلوار را با کتانی ست کنیم؟


اگر شما هم دوست دارید که کت و شلوار با کتانی را امتحان کنید، به نکته‌هایی که در این مطلب برایتان آورده‌ایم دقت کنید و تیپی متفاوت بزنید.

چگونه کت و شلوار را با کتانی ست کنیم؟به گزارش فانوس، حتما برای شما هم عجیب است که کت و شلوار را در کنار کتانی تصور کنید. شاید این تیپ برای شما مسخره و عجیب به نظر برسد، اما چرا؟

آیا مشکل از مدل کفشی ست که به پا می‌کنید؟ آیا می‌توان آن‌ها را به گونه‌ای انتخاب کرد که به زیبایی در کنار هم قرار گیرند؟ شاید طی چند سال قبل کمتر مردی تمایلی به پوشیدن کت و شلوار پارچه‌ای با کفش کتانی داشت، اما امروزه این استایل بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد. اما خب این نوع لباس پوشیدن هم قوانین خاص خود را دارد که باید رعایت کنید.

اگر شما هم دوست دارید که این تیپ را امتحان کنید، به نکته‌هایی که در ادامه مطلب برایتان آورده ایم دقت کنید و تیپی متفاوت بزنید.

در ادامه نکاتی را برای ساختن استایلی بهتر برایتان آورده ایم:

سبک اسنیکری که به پا می‌کنید باید مینیمالیست باشد، به این معنی که علاوه بر سادگی باید تک رنگ یا حداقل دو رنگ باشد.

کفش شما نباید ساق دار باشد، یعنی زمانی که آن را به پا می‌کنید باید قوزک پایتان مشخص باشد.

توجه کنید که اسنیکر شما فیت پایتان باشد. در واقع اگر کفش تان کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از پاهایتان باشد، ظاهر خوبی نخواهد داشت.

جنس اسنیکری که انتخاب می‌کنید بهتر است چرم یا جیر باشد. سعی کنید کفشی باکیفیت تهیه کنید، در غیر این صورت در کل ظاهرتان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

بهترین کت و شلوار با اسنیکرها، پوشیدن کت و شلوار

نه تنها کفش بلکه کتی که انتخاب می‌کنید نیز باید خوش دوخت بوده و کاملا روی تن تان بنشیند. مراقب پاچه‌های شلوارتان باشید که خیلی گشاد نباشند. در واقع پاچه شلوارتان باید به گونه‌ای باشد که بدون چین خوردن روی کفش تان قرار گیرد.

شما حتی می‌توانید کفش تان را بدون جوراب به پا کنید.

به جای پیراهن زیر کت، شما می‌توانید یک تی شرت به تن کنید، اما حواستان به یقه آن باشد. یقه لباس تان باید مدل آخوندی باشد تا با کت و شلواری که به تن کرده اید، جور درآید.

اگر اسنیکر‌های شما طرح دار و دو رنگ است یا حتی رنگی بولد و خاص دارد، باقی لباس هایتان را ساده انتخاب کنید تا شلوغی بیش از حد آن توی ذوق نزند.

رنگ اسنیکر و کت و شلوار

اسنیکر سفید محبوب‌ترین رنگی ست که می‌توانید به همراه کت و شلوار به تن کنید، اما رنگ‌های مشکی، خاکستری و جیگری جزو پرکاربردی‌ترین رنگ‌ها هستند. در ادامه بهترین ترکیب رنگی‌ها را برایتان آورده ایم.

اسنیکر سفید: کت و شلوار طوسی کمرنگ، کرم یا سرمه‌ای

اسنیکر مشکی: کت و شلوار مشکی، زغالی، طوسی کمرنگ و سرمه‌ای

اسنیکر جیگری: کت و شلوار قهوه ای، طوسی کمرنگ، زعالی و سرمه‌ای

اسنیکر طوسی: کت و شلوار طوسی کمرنگ، زغالی و سرمه‌ای

اسنیکر سرمه ای: کت و شلوار طوسی کمرنگ و کرم

اسنیکر قهوه ای: کت و شلوار قهوه ای، طوسی کمرنگ و سرمه‌ای

شما می‌توانید رنگ‌هایی جز رنگ‌های خنثی به تن کنید، اما ریسک پذیری آن بالاست و ممکن است ظاهرتان کودکانه به نظر رسد، بنابراین رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب اند.

منبع: برترین ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس